• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • glit
    Vecka 30 (29+1)
    Jag är lite ledsen för det ser ut som jag börjar få bristningar.. tror ni det är "kört" nu att dom blir värre och mer eller kan man ha tur och det håller sig sådär lite?

• bella11
    glit skrev 2011-03-14 23:00:09 följande:
    Vecka 30 (29+1)
    Jag är lite ledsen för det ser ut som jag börjar få bristningar.. tror ni det är "kört" nu att dom blir värre och mer eller kan man ha tur och det håller sig sådär lite?

kan TYVÄRR säga att jag fick inte enda bristning under hela första grav, de kom under förlossningen... så tyvärr finns det chans att de smyger sig på sista sek...
    såååå lycklig!
  • glit
    bella11 skrev 2011-03-15 06:34:19 följande:
    kan TYVÄRR säga att jag fick inte enda bristning under hela första grav, de kom under förlossningen... så tyvärr finns det chans att de smyger sig på sista sek...
    Gjorde lite research i min magbildsmapp och dom små röda märkena har vart där i många veckor, blivigt något synligare för vare vecka. Håller dom sig där är jag lycklig men blir det värre så lever man ju såklart med det. Min mor har fött många barn och visste knappt vad en bristning var för något så jag håller tummarna :)
  • Hiavatha

Snart gått 32 fulla veckor! 

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • isolande

Här e jag i v. 31. SF mått 31, bebisen har huvudet neråt, enlig BM så har jag inte gått upp för mycket iaf (vill inte veta min vikt....)
  • Habbi

Vad fina allas magar är, jag vill också ta kort på min nu och lägga in här men jag får vänta tills imorgon (går då in i vecka 31) Hehe.

• käärlek

Woohow!, vad lätt det är att trycka på fel knapp och posta inlägget istället för att lägga till en bild -känns som knapparna skulle byta plats?!

Här har vi kalaskulan iallafall, -ja, här och i inlägget ovan! Haha!
    Nu på Fredag firar vi vår dotter som fyller 1år (L) <3 och nästa vecka är det dags för ett besök hos BM igen! Känns bra, tiden går väldigt fort nu på slutet. (Y)

Och så måste jag skriva att alla har sådana otroligt fina magar här i tråden, så stora vi är allihopa nu!
    ♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • mde
    Emmagumsan skrev 2011-03-14 19:21:05 följande:
    bild tagen 29+1 :)

Vad fint, man ser verkligen konturen hela vägen runt magen:)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011