• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mde
    amisej skrev 2011-03-11 19:14:38 följande:
    Ja det är de... laddade ner den..
    Jätte bra tycker jag den är. Om du söker på Gravid app så hittar du den säkert...
    E lilla färgad. Står för varje vecka vad som händer med bebisen i magen, mamman och pappan roll i det hela..
    Jag skaffade 4 olika såna där appar när jag blev gravid, haha.. verkligen jättebra med info om allt.. kan man engelska finns det bra där med
  • LittleSister
    Bilderna tagna i måndags i vecka 29 (28+0).

• qouix

Vecka 33 nu då, (32+2)Solig
    Nu finns det inte plats att sparkas längre, nu känner jag tydlig när hon/han vänder runt och bökar där inne..
    Tror bebis har vänt sig med huvudet ner nu för känner ibland en liten fot under revbenen och så ilar det ner bot bäckenet så antar att det är när bebisen gör plats där nere som det känns så... Skrattande
    Bara lite knappt 5 veckor kvar nu, sen får ju bebisen komma när det vill! Längtar såå!

• Elsa81

Märkte idag att märkena det blir efter att man tryckt på magen sitter kvar länge, var tvungen att ta en bild på det och se om det gick Glad Blev en smiley!
    V. 28+3 och har helt plötsligt märkt att min mage har blivit väldigt stor! Går så fort så jag hinner inte med!
  • Elsa81

När blev den så här stor?? Ska till BM imorron, ska bli intressant och se om jag gått upp nåt mer Obestämd

• Habbi
    Elsa81 skrev 2011-03-13 20:08:32 följande:
    När blev den så här stor?? Ska till BM imorron, ska bli intressant och se om jag gått upp nåt mer Obestämd

Fin mage :) Hur mycket har du gått upp sisst du kollade?
  • bella11

hel vecka 29+0 Äntligen snart förbi 20 talet!! jippi!!

Vikt - 0,5 kg

har nu börjat tvätta upp bebiskläderna, mkt för att fylla ut de maskiner jag kör! så mysigt att ta fram allt smått igen som sonen har haft... Tror dock de blir en kille till så allt kommer nog till användning!

såååå lycklig!
  • Elsa81
    Habbi skrev 2011-03-13 20:32:20 följande:
    Fin mage :) Hur mycket har du gått upp sisst du kollade?
    10kg i v. 25....så nu får det gärna gå lite långsamt Glad
  • miinellaa

börjar bli tungt nu :) har en riktigt party baby som dansar Zumba mitt i natten... :)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011