• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Baby Boo
    OrosieO skrev 2011-03-16 19:08:06 följande:
    Tack så mycket! :) Ja magen växer som den ska iaf :)
    Det är så att jag har väldigt trångt bäcken. Med min dotter så fick dom avbryta och göra kejsarsnitt,
    och vill väldigt gärna föda vaginalt. Så är inte bebis så stor på tillväxtUL i vecka 35 så ska jag göra
    ett försök i v 37 :)
    Då önskar jag dig all lycka till! :) Det viktigaste är ju såklart att bebisen kommer ut och att ni båda får må bra, men jag förstår hur du känner.
  • OrosieO
    Baby Boo skrev 2011-03-16 19:58:57 följande:
    Då önskar jag dig all lycka till! :) Det viktigaste är ju såklart att bebisen kommer ut och att ni båda får må bra, men jag förstår hur du känner.
    Tusen tack! :) Ja självklart är det de som är viktigaste, men skulle vara så otroligt skönt att slippa snitt, för allt blir så mycket jobbigare efteråt.

Hoppas allt går bra för dig med och alla andra också! :)
  • miinellaa
    FruMadde4barnTätt skrev 2011-03-16 13:19:54 följande:

v.30 känner sig trött nu och mycket sammandragningar. hjärtljud 145. sf mått 29-30

jag har oxå jätte mycket sammandragningar :O
  • FrökenLM

Bilden är tagen i måndags när vi fortfarande var i vecka 30 (29+5)... Nu har vi gått in i vecka 31 och jag fattar verkligen inte hur tiden kan gå så fort!!Solig

• FruganH
    FlörtOrosieO skrev 2011-03-17 11:03:55 följande:
    Slänger upp en målad mage ;P
    Riktigt fräck målning! Glad 

Och superfina magar alla har! Har inte lagt upp bild på länge, kanske slänger in en snart
  • OrosieO
    FruganH skrev 2011-03-17 11:26:15 följande:
    Riktigt fräck målning! Glad 

Och superfina magar alla har! Har inte lagt upp bild på länge, kanske slänger in en snart
    Hihi tack! :)
  • tovediana
    enmandel skrev 2011-03-17 12:19:42 följande:
    Ser ut som min mage har blivit mindre sen förra veckan, men här är från idag då jag går in i vecka 31:)

den har väl sjunkt lite :)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011