• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Jean
    werkestam skrev 2011-03-16 07:50:45 följande:
    Igår när jag klev upp såg jag att min mage sjunkit rejält.. Ska det bli så?? Börjar rakt bli lite orolig. Den ska väl inte sjunka förrän typ v 32 tidigast? Är ju bara 29+3 än så länge... =/ Jag har hittills burit magen väldigt högt.

Vilken skillnad syns verkligen att den sjunkit. Jag skulle ringa och fraga med tanke pa allt du gatt igenom.
  • FruMadde4barnTätt

v.30 känner sig trött nu och mycket sammandragningar. hjärtljud 145. sf mått 29-30

• OrosieO

V 30 nu och tiden springer iväg. Blir igångsatt v 37 så inte länge kvar nu :D

Nästan 7 kilo har man gått upp och det är jag väldigt tacksam för eftersom jag slutade
    på 30 kilo med min dotter. :P

• LiiLo

Oj va längesen jag tittade in här...
    Min mage är vääldigt långt ner känns det som, folk säger att det ser ut som jag svalt en fotboll:P
    Är i v 32 nu o det känns som att lillen har borrat sig ner med huvudet, sparkar alltid uppåt med benen och hade som värk neråt i flera dagar, det kittlas till ibland. Hoppas det är på gång snart...orkar inte vänta längre :P

• Baby Boo
    OrosieO skrev 2011-03-16 13:39:08 följande:
    V 30 nu och tiden springer iväg. Blir igångsatt v 37 så inte länge kvar nu :D

Nästan 7 kilo har man gått upp och det är jag väldigt tacksam för eftersom jag slutade
    på 30 kilo med min dotter. :P

Vilken fin mage du har! Syns att du inte kan ha lagt på dig mycket, men den ser sund och rund ut! :)
    Hur kommer det sig att du blir igångsatt, om jag får fråga? 
  • jakeline

nu har jag äntligen fått ändan ur och bokat tid för studiofotografering! jag och magen ska vara modell för en dag. ja, maken och sonen får vara med också på ett hörn, men det är jag som står i fokus!

~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • amisej

v31 här med...
    Växer så de knakar... Snart så får vi träffa våra bebisar.. :D LÄNGTAR!!!
  • OrosieO
    Baby Boo skrev 2011-03-16 18:05:27 följande:
    Vilken fin mage du har! Syns att du inte kan ha lagt på dig mycket, men den ser sund och rund ut! :)
    Hur kommer det sig att du blir igångsatt, om jag får fråga? 
    Tack så mycket! :) Ja magen växer som den ska iaf :)
    Det är så att jag har väldigt trångt bäcken. Med min dotter så fick dom avbryta och göra kejsarsnitt,
    och vill väldigt gärna föda vaginalt. Så är inte bebis så stor på tillväxtUL i vecka 35 så ska jag göra
    ett försök i v 37 :)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011