Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Åh alla har så fina magar :) Här kommer min vecka 31 (30+4) :

Sorry rätt stor bild :P
Igår när jag klev upp såg jag att min mage sjunkit rejält.. Ska det bli så?? Börjar rakt bli lite orolig. Den ska väl inte sjunka förrän typ v 32 tidigast? Är ju bara 29+3 än så länge... =/ Jag har hittills burit magen väldigt högt.

Jag har ju ständigt begynnande förlossningssymtom sen jag kom hem från sjukhuset så det är lite svårt att säga.. äter ju bricanyl varje dag och så.. Men njaa, inget mer ovanligt än att det känns som kittel ut i låren och att jag får svimmningskänsla när jag sitter i soffan. Tänkte att det var bebis som klämde på någon nerv eller så.. Annars är det ju det vanliga med SD och molvärk. Inga regelbunda värkar än så länge iaf. Men det tar jag ju bricanylen mot.. Usch, ja, jag kanske borde ringa. Har nästa möte med BM och läkare den 28:e annars. Tycker det är så hemskt att ringa, jag får ju alltid svaret att det inte är nått och att jag inte ska oroa mig. Tillochmed när jag blev inlagd så.. =/
Inte för att jag är någon expert, men jag tror inte att det betyder att förlossning är på gång bara för att magen sjunkit. Jag hade nog mer litat på andra symptom som ländryggsvärk osv.
Äter själv bricanyl och är beredd på prematurbarn. Är nu i v 31, första kom i v 34.
Man blir galen av att leta symptom på att det är på gång...lycka till! :D
Ring om du oroar dig!
Jag frågade min BM om just det (att magen sjunkit) när jag va där senast. Hon sa att det inte va någon fara. Kan tydligen börja sjunka lite utan att det ska betyda att något är på G att hända...