• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Minglanu
    qouix skrev 2011-04-15 11:30:01 följande:
    Woohoo, vecka 37+0 idag!! Inne på 38 veckan, shit! Snart är det dags! Skrattande
    Var hos Bm igår och bebis hade stadiga fina hjärtljud och växte som h*n skulle...
    Låg neråt men ännu ej fixerad så bm trodde inte att det skulle bli före BF..bläää
    hade gärna åkt in och fött i morgon om jag fick....men men bara å vänta..

Har nu gått upp 21 kg och fick ett litet varnande finger av bm, nu behöver jag inte
    gå upp mer tyckte hon...men hur ska jag göra då? Banta eller.... ?

Än så länge inga bristningar på magen, men desto värre är det på röven, brösten och på låren...ser ut som vår randiga katt nu ungefär...men får väl hoppas att de bleknar, men det är väl priset...och det är det värt faktiskt, även fast det nog kommer dröja innan jag svassar runt på stranden i mini bikini igen Flört

Ser fram emot vår fortsättningstråd där vi ska peppa varandra å få tillbaka våra vanliga magar igen..
    beach 2012 kämpar vi för va? Tungan ute

21 kilo? Vartdå?

• qouix
    Minglanu skrev 2011-04-15 11:59:25 följande:
    21 kilo? Vartdå?

Haha, jadu... kan ju säga som så att min rumpa och mina lår har ökat ca 100% i omfång...så iklädd svart klänning är jag skrämmande lik barba-mamma Flört
  • Lello83

Vecka 38 idag!! Skrattande
    SF 33,5 cm.. vikt oförändrad sen sist +16 kg (72kg) inte fixerad än, men kan lova han är bra nära att lägga sig tillrätta så som han trycker ner sig i mitt bäcken, ilar som sjutton.. ;) och fortfarande inte en bristning och hoppas verkligen det förblir så.. ;) Bara att komma ut nu lillkillen!!

• käärlek
    qouix skrev 2011-04-15 11:30:01 följande:
    Ser fram emot vår fortsättningstråd där vi ska peppa varandra å få tillbaka våra vanliga magar igen..
    beach 2012 kämpar vi för va? Tungan ute

Hihi, ser också fram emot en fortsättningstråd ... fast här är det lite mer optimistiskt - Beach 2011 är vad jag siktar på! Med första barnet (född i mitten på Mars) var jag i form igen i mitten på April - så det är inte omöjligt!
    ♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • skalbagge

Jag siktar oxå på beach 2011Skrattande aldrig fel att vara optimist!

• OrdinaryMe

siktar också på beach 2011, man kan ju faktiskt bada i vassen Flört

• Hiavatha
    OrdinaryMe skrev 2011-04-15 17:22:57 följande:
    siktar också på beach 2011, man kan ju faktiskt bada i vassen Flört
    Ha ha ja det har du så rätt i! Skrattande
    Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • qouix

Haha ja om jag får bada vid vass-kanten och låna sambons badshorts så är jag också på till beach 2011... "sensommar" ;)

• LiiLo

V 36
    Var hos Bm i veckan o hon sa att bebis är fixerad nu :)
    Sf mått: 33,5
    Väger nu 68 (17+)
    Har haft känningar i ett par dagar nu, igår satt jag med SD och molande värk hela kvällen men det gav sig tydligen under natten.
    Blev chockad när jag vaknade imorse o insåg att: JAG HAR INTE KISSAT EN ENDA GÅNG UNDER NATTEN!??!! haha brukar kissa minst 2 ggr i alla fall :P
    Idag ska vi iväg o köpa badbalja och blöjor för det är det enda vi har kvar att inhandla :D Så ska jag göra fint vid skötbordet!
    Ha en trevlig lördag!! :)
  • hellish89
    LiiLo skrev 2011-04-16 08:05:34 följande:

V 36
    Var hos Bm i veckan o hon sa att bebis är fixerad nu :)
    Sf mått: 33,5
    Väger nu 68 (17+)
    Har haft känningar i ett par dagar nu, igår satt jag med SD och molande värk hela kvällen men det gav sig tydligen under natten.
    Blev chockad när jag vaknade imorse o insåg att: JAG HAR INTE KISSAT EN ENDA GÅNG UNDER NATTEN!??!! haha brukar kissa minst 2 ggr i alla fall :P
    Idag ska vi iväg o köpa badbalja och blöjor för det är det enda vi har kvar att inhandla :D Så ska jag göra fint vid skötbordet!
    Ha en trevlig lördag!! :)
    Vilken fin och spetsig mage du har! :D
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011