• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Habbi

Solning på balkongen med magen.. jag tror bebis gillar solen, han buffar runt som mest när solen ligger på magen. Vecka 35+1 Hjärta

Finns fler bilder på bloggen för den som vill se, eller om ni vill läsa hur det går för min och min sambos flytt nu när jag är höggravid. Bra tajmat liksom, haha Flört Ser verkligen inte fram emot städningen Förvånad

• Nostalgitripp
    Habbi skrev 2011-04-21 14:52:18 följande:
    Solning på balkongen med magen.. jag tror bebis gillar solen, han buffar runt som mest när solen ligger på magen.

Jag är avundsjuk på dig som fortfarande kan ha din bikini. Jag skulle fara och bada och precis innan jag gick ut genom dörren så bestämde jag mig för att prova min bikini - just in case. Tur var väl det för den täckte just bara bröstvårtorna. Dock så hade jag ju B-kupa och har nu D-kupa så det är väl inte så konstigt. Men ändå. :( Jag längtar tills de blir nromal storlek. När brösten blivit så stora så bidrar det lite extra till flodhästeffekten. :) haha
  • qouix
    Nostalgitripp skrev 2011-04-21 15:14:32 följande:
    Jag är avundsjuk på dig som fortfarande kan ha din bikini. Jag skulle fara och bada och precis innan jag gick ut genom dörren så bestämde jag mig för att prova min bikini - just in case. Tur var väl det för den täckte just bara bröstvårtorna. Dock så hade jag ju B-kupa och har nu D-kupa så det är väl inte så konstigt. Men ändå. :( Jag längtar tills de blir nromal storlek. När brösten blivit så stora så bidrar det lite extra till flodhästeffekten. :) haha
    Haha jag hade samma bekymmer... skulle på Spa med sambon förra helgen o provade också min bikini innan vi skulle dit...haha det kunde ju jag glömma...
    In på lindex och skämdes nästan för att betala för min nya bikini slt 44 över röven en 90DD att klämma in melonerna i haha.. en stl 36 i trosor o 75B som jag hade förra sommaren känns som det aldrig hänt..

• Nostalgitripp
    qouix skrev 2011-04-21 17:38:48 följande:
    Haha jag hade samma bekymmer... skulle på Spa med sambon förra helgen o provade också min bikini innan vi skulle dit...haha det kunde ju jag glömma...
    In på lindex och skämdes nästan för att betala för min nya bikini slt 44 över röven en 90DD att klämma in melonerna i haha.. en stl 36 i trosor o 75B som jag hade förra sommaren känns som det aldrig hänt..
    Haha, ja bikinitrosorna var ju också ett kapitel för sig. Det var inte smickrande alls och täckte knappt alls. Jag provade större storlek men de blev ju så säckiga i rumpan för även om höfterna har blivit bredare så putar inte rumpan ut så mycket mer :) haha.
  • Hiavatha

Här kommer en bild från igår (37+1) på kalaskulan - bokstavligt talat, för jag fyllde 30 bast igår! Skrattande Börjar ju bli vuxen nu, som svärfar säger, hi hi

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Lello83

Vecka 39 (38+0)
    Magen har sjunkit nu så jag hoppas han är fixerad.. :) Han var inte det på förra mötet för en vecka sen.. hade starka förvärkar igår, så det står väl inte på förens han är här.. :P Nu längtar vi som sjutton!!!!

• She and Him

Jag och min syster har målat magen som ett påskägg!
    Det var väldigt roligt och om ni har lite vattenfärg hemma så tycker jag att ni kan göra det i helgen! Det är hur härligt som helst! Glad

• mammaE2011
    She and Him skrev 2011-04-22 19:52:02 följande:
    Jag och min syster har målat magen som ett påskägg!
    Det var väldigt roligt och om ni har lite vattenfärg hemma så tycker jag att ni kan göra det i helgen! Det är hur härligt som helst! Glad

Exakt det ville min man göra på mig nu då magen blivit mer toppig ut som ett ägg :D KUL!
  • She and Him
    mammaE2011 skrev 2011-04-22 19:54:09 följande:
    Exakt det ville min man göra på mig nu då magen blivit mer toppig ut som ett ägg :D KUL!
    Do it! Skrattande
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011