Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hejsan! Har haft koll på denna tråd o alla fina magar! Men jag har aldrig lagt in själv för jag har inte haft någe att visa.. Jag e lita plufsig sen innan
så jag är mer eller mindre medveten om att jag inte kan förvänta mig några under på magfronten än.. men det kommer väl..
Men så jämförde jag iaf den första bilden från v.10+4 med den andra bilden från idag (v.14+3), visste ser man att det e skilland (-minus plufset då
) ?

Hejsan! Har haft koll på denna tråd o alla fina magar! Men jag har aldrig lagt in själv för jag har inte haft någe att visa.. Jag e lita plufsig sen innan
så jag är mer eller mindre medveten om att jag inte kan förvänta mig några under på magfronten än.. men det kommer väl..
Men så jämförde jag iaf den första bilden från v.10+4 med den andra bilden från idag (v.14+3), visste ser man att det e skilland (-minus plufset då
) ?
Var på RUL i tisdags och såg min lill* knodd vinka till oss
Allt såg finfint ut och jag blev bara flyttad en dag...till den 4 maj. Hoppas nu bara lill*n stananr därinne och inte kommer tidigt som brorsan (34+6).

Så fina ni är allihopa! Jag uppdaterar imorgon!
Trevlig helg !
Var på RUL igår :) Allt såg bra ut. Blev tillbakaflyttad 3 dagar så nu är BF den 10 Maj :)
så fina magar alla har =)
jag väntar ju då våran första bebis bf 1 maj, är i v 18+5 idag, men har inte kännt någon spark än! när brukar man kunna känna det? har känt att det fladdrar till lite ibland men inte jätte tydligt!
Hej, liten uppdatering.
Är nu i v 17+3, och tycker fortfarande knappt att det syns något vidare...
Kanske lite ändring på själva formen, har gått upp drygt ett kilo. Väntan fortsätter!