• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • svea87

Vecka 11 andra barnet : ) Helt stor redan!
  • maj09
    Tiiinaa skrev 2010-11-25 14:49:41 följande:
    Jag är alltid lika sen med mina magbilder...oh well.. Här har vi min "lilla" mage idag i vecka vecka 18 (17+6)...VECKA 19 imorn! På måndag kl 13 ska vi på vårt RUL..spännande! Jag tror det är en pojke :) Emil tror på en tjej. Vi har båda trott hela graviditeten att det är en tjej, men nu bara så där vips har jag ändrat mig :) Tycker faktiskt att magen är en sån där typisk "pojkmage" också...men det där är ju bara skrock..eller?

Alla sa till mig att jag hade en typisk pojkmage, men ut kom ju en flicka. Den här gången har jag en likadan mage, men jag tror att det kan vara vad som.. Min mamma sa att hon hade typiska pojkmagar båda gångerna, men hon fick ju mig också...
  • EvaChristina

Så mysig tråd det här. Nu har jag också kommit mig för med att ladda upp en bild.
    Vecka 18 (17+0) idag. Det här är innan frukost. Sen blir den större och större vartefter dagen går Flört

• mammaE2011
    Vecka 17+1

Nu har det hänt saker! Tidigare när jag legat ner i sängen (på rygg) har magen varit alldeles platt. Men nu i vecka 17+1 när jag ligger ner och "drar in magen" vilket man gör på utandning (och det är då jag tagit bilden) ligger det kvar en kula! :)

• gosensgos

Ett morgonfoto v17+5 (v 18)
    Blir ett em foto sen också

• TeosMamma

Vilka underbara magbilder och så olika, superhäftigt vad individuell en graviditet kan vara!

En fråga; snälla kan någon lägga in en bild på sin mage när den sitter? Jag sitter ju i rullstol och kan inte jämföra min mage med era, har försökt stå upp och hålla i mig men blir inte nog rak i ryggen för att kunna se riktigt....

Så snälla, snälla, snälla??? Hjärta 

• Tiiinaa

Ny bild tagen idag vecka 19 (18+2)

Provade ta några bilder på magen sittandes också eftersom cassie efterfrågade det. Oj vad svårt det var att få till några bra. Men här är två som jag tycker visar ganska bra!

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011