• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Fingal80

Är också i v 18+3 och har knappt någon gravidmage att tala om (är nr 1), eller så är jag hemmablind, Flört men jag kan ju visa en dagsfärsk bild på vad jag har i min mage tills jag lyckats ta en ny magbild. Glad Har känt sparkar senaste veckan, speciellt på kvällen, men tyvärr inte på utsidan/med handen ännu, längtar till sambon kan känna.

• Glad och nyttig

Grattis alla tjejer till så underbart fina magar! 
    Bra initiativ gosengos! Skrattande

BF 17 maj tror vi, man vet ju aldrig! ;)  UL den 20:e dec. Tomte

Magen har växt mycket bara de sista två  veckorna.

• svea87

Magen är nu i vecka 13 går in i vecka 14 på söndag. Detta är taget på kvällen.
  • eva3

¨hej! vad kul, men hur ser ni bilderna?????är det bara jag? en bild såg jag här i forumet men inte er andras.
    hur gör man???

• norpan11

v 17+1 idag och fortfarande inte hänt så mycket =/ UL den 15/12 så de ser vi fram emot!

• Hiavatha

Eva3: Har du prövat att lägga till tråden i Favoriter och sedan se om du ser bilderna? Bör funka.

Glad och nyttig: Kul med en till med UL den 20e, nu börjar vi bli många det datumet!

• Hiavatha

Det var visst i en annan tråd med BF Maj 2011 som det var många som hade RUL 20 Dec. Glad Men kul ändå! 

• Glad och nyttig

Hiawatha, kommer du ihåg vilken tråd det var? Kan vara roligt att kika in där.. :)

• Hiavatha
    Glad och nyttig skrev 2010-12-09 12:25:57 följande:
    Hiawatha, kommer du ihåg vilken tråd det var? Kan vara roligt att kika in där.. :)
    Den tråden heter BF maj 2011 (hoppas linken funkar)

Välkommen dit med! Glad Men du får nog gå några sidor bakåt för att se vilka det är...
  • Sandraaa87

Jag tycker inte magen blir nå större, är i vecka 17+6 idag men ja tycker magen blir mindre och mindre, och jag blir bara fläskigare och fläskigare =/ Men om man jämför med bilden från vecka 5 här nedan så har den väl växt lite endå :)

Vecka 17+5

Vecka 5

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011