Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Är också i v 18+3 och har knappt någon gravidmage att tala om (är nr 1), eller så är jag hemmablind,
men jag kan ju visa en dagsfärsk bild på vad jag har i min mage tills jag lyckats ta en ny magbild.
Har känt sparkar senaste veckan, speciellt på kvällen, men tyvärr inte på utsidan/med handen ännu, längtar till sambon kan känna.

Grattis alla tjejer till så underbart fina magar!
Bra initiativ gosengos! 

Magen har växt mycket bara de sista två veckorna.

¨hej! vad kul, men hur ser ni bilderna?????är det bara jag? en bild såg jag här i forumet men inte er andras.
hur gör man???
v 17+1 idag och fortfarande inte hänt så mycket =/ UL den 15/12 så de ser vi fram emot!

Eva3: Har du prövat att lägga till tråden i Favoriter och sedan se om du ser bilderna? Bör funka.
Glad och nyttig: Kul med en till med UL den 20e, nu börjar vi bli många det datumet!
Det var visst i en annan tråd med BF Maj 2011 som det var många som hade RUL 20 Dec.
Men kul ändå!
Hiawatha, kommer du ihåg vilken tråd det var? Kan vara roligt att kika in där.. :)
Men du får nog gå några sidor bakåt för att se vilka det är...
Jag tycker inte magen blir nå större, är i vecka 17+6 idag men ja tycker magen blir mindre och mindre, och jag blir bara fläskigare och fläskigare =/ Men om man jämför med bilden från vecka 5 här nedan så har den väl växt lite endå :)

Vecka 17+5

Vecka 5