• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • nittioett

hej på er! :) hoppas ni mår toppen allihopa.
    jag tänker bara på en sak, ni som magen syns supermycket på, hade ni stor mage innan? eller var ni platta? :)

• glit

15+1 tror jag. Det börjar ju likna nåt ^^

• mammaE2011
    nittioett skrev 2010-12-01 11:40:02 följande:
    hej på er! :) hoppas ni mår toppen allihopa.
    jag tänker bara på en sak, ni som magen syns supermycket på, hade ni stor mage innan? eller var ni platta? :)
    Kolla sidan 6 inlägg #56 hon som väntar sitt första barn. Hon hade platt mage innan och hade gravidmage redan i vecka 13. Men det beror ju inte på att barnet är större för det är den inte hos dem som får mage tidigt. Det är bara att kroppen reagerar olika, hormoner, magen svullnar... :D

Jag är i vecka 18 men kan fortfarande dölja magen eftersom ingen sett än att jag är gravid trots att jag har mina vanliga kläder (ej åtsittande tröjor).
  • Annix 1
    Nelah skrev 2010-11-30 13:43:35 följande:
    Sitter här och beundrar era fina magar. Önskar att jag också hade en sådan tydlig bebis mage.
    Började undra om där verkligen var någon där inne tills idag :)
    RUL idag och där inne fanns en helt normalstor bebis. Konstigt och fantastiskt att det kan vara så olika.
    Då är vi två.
    Jag väntar andra barnet och hade hoppats på att magen skulle växa fortare, eftersom den var väldigt liten förra gången.

På morgonen är magen nästan platt. På kvällen en liten kula. Känns inte som något att skryta med i detta fina "maggalleri" :)
  • mammaE2011
    Annix 1 skrev 2010-12-01 16:13:47 följande:
    Då är vi två.
    Jag väntar andra barnet och hade hoppats på att magen skulle växa fortare, eftersom den var väldigt liten förra gången.

På morgonen är magen nästan platt. På kvällen en liten kula. Känns inte som något att skryta med i detta fina "maggalleri" :)
    Det ska bli kul att se efter nyår när (förhoppningsvist) allas magar börjar ta fart i tillväxten :)
  • miinellaa

En ny bild på min mage :)  vecka 16 *förra veckans  bild*

Och här är våran EVIL BABY nr 2 :D * riktig  rolig bild :D haha
  • miinellaa
    miinellaa skrev 2010-12-01 19:34:47 följande:

En ny bild på min mage :)  vecka 16 *förra veckans  bild*

Och här är våran EVIL BABY nr 2 :D * riktig  rolig bild :D haha
    Bilden på baby är 12+3  idag är jag vecka 17+2  rutin ultraljud om 2 veckor
  • Annix 1
    mammaE2011 skrev 2010-12-01 18:10:37 följande:
    Det ska bli kul att se efter nyår när (förhoppningsvist) allas magar börjar ta fart i tillväxten :)
    Vi får väl se. Sist kunde jag dölja magen till efter v. 25.
  • Mamma till 3 M

sitter o håller tummarna att jag snart ska få mage med.. andra graviditet och tvillingar i magen.. hoppas att kulan ska komma snart! :D

• Lojsan85

Hej!
    Vilken rolig tråd!
    Jag är i vecka 18 nu. 17+3 med första barnet.
    BF är 8 maj.

Lyckas inte ladda upp en bild tyvärr...Rynkar på näsan

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011