• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • amisej

V 16
    Magen blir bara större o större...
    + 3 kg (fortfarande)

• christin89

satt å jämförde lite bilder för att se hur mycket magen växt! å nog syns det att den växt ganska mycket?! =) 

v 6+0

v 9+3

v 18+5 idag =)

• Milleman

Sitter här och kollar på era magar... Jag är tjockare än er :P Undrar om jag ska ta det positivt eller negativt... Alla i min närhet tror att det är minst 2 bebisar i min mage...
    Här är mina bilder, säg gärna vad ni tror...

Vecka 7+3

Vecka 11+1

Vecka 17+0

• maj09
    christin89 skrev 2010-12-04 10:38:18 följande:
    så fina magar alla har =)

jag väntar ju då våran första bebis bf 1 maj, är i v 18+5 idag, men har inte kännt någon spark än! när brukar man kunna känna det? har känt att det fladdrar till lite ibland men inte jätte tydligt!
    I vecka 20 känner de flesta sparkar med första barnet och i vecka 17 med andra barnet, enl. min gravidbok. Jag kände väldigt tidigt både den första gången och nu men det är ju så olika., Du kanske har en lugn bebis eller moderkakan i framvägg så du inte känner det ännu på ett tag.. Men det kommer, var så säker!  
  • sweet85
    Milleman skrev 2010-12-04 21:21:16 följande:
    Sitter här och kollar på era magar... Jag är tjockare än er :P Undrar om jag ska ta det positivt eller negativt... Alla i min närhet tror att det är minst 2 bebisar i min mage...
    Här är mina bilder, säg gärna vad ni tror...

Vecka 7+3

Vecka 11+1

Vecka 17+0

Känner igen den kommentaren - är du säker på att det bara är en!?
    Personligen tycker jag inte att min mage är speciellt stor, klart den blir ju större på eftermiddagarna/kvällarna men på morgonen kan man nästan tro att jag inte är gravid! Flört

Jag gissar på 1 Glad
  • jakeline

17+1

jag har också fått många som gissat på två, men jag är rätt säker på att det bara är en. :) den 14e får vi veta!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • fliona
    jakeline skrev 2010-12-05 19:34:46 följande:
    17+1

jag har också fått många som gissat på två, men jag är rätt säker på att det bara är en. :) den 14e får vi veta!
    samma för mej och den 14:e får vi veta också..=)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011