• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Lantbon

Här kommer äntligen min bild
    Tagen i v 17+5 med 2:a barnet. Iofs är jag inte platt i vanliga fall men formen och hårdheten är helt annorlunda nu. 
    Imorgon väntar RUL...ska bli spännande, men samtidigt nervöst.
  • TeosMamma
    Tiiinaa skrev 2010-11-29 17:31:54 följande:
    Ny bild tagen idag vecka 19 (18+2)

Provade ta några bilder på magen sittandes också eftersom cassie efterfrågade det. Oj vad svårt det var att få till några bra. Men här är två som jag tycker visar ganska bra!

Tack, tack!!! Kul att se! Visst är det svårt att fota och se sittande... Men nu har jag något att jämföra med i alla fall!

Tack igen! {#emotions_dlg.flower} 
  • Tiiinaa
    TeosMamma skrev 2010-11-30 11:11:28 följande:
    Tack, tack!!! Kul att se! Visst är det svårt att fota och se sittande... Men nu har jag något att jämföra med i alla fall!

Tack igen! {#emotions_dlg.flower} 
    Så lite så ;) Lägg upp bilder du med!!
  • Nelah

Sitter här och beundrar era fina magar. Önskar att jag också hade en sådan tydlig bebis mage.
    Började undra om där verkligen var någon där inne tills idag :)
    RUL idag och där inne fanns en helt normalstor bebis. Konstigt och fantastiskt att det kan vara så olika.

BF 2011-05-08 <3
  • Emmagumsan

Erikamaria: ja jag fattar inte hur snabbt det växer nu med andra barnet. Jo enligt ul på kubtest v 13 är det bara en.

• FruganH

Lägger upp en ny bild från idag (och en gammal). Tycker nog allt att det är lite skillnad.
    Känns som väldigt stor skillnad när jag försöker få på mig kläder som döljer magen iallafall Tungan ute
    Och sen under dagen svullnar den ju ännu mer Glad
  • OrosieO

Älskar den här tråden och se alla magar som växer så fint :)

15+1
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011