• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mammaE2011

Jag har inte tagit reda på könet :D
     Vet någon, om man har moderkakan i framvägg, om man aldrig kommer känna sparkar då? :S Min kusin hade den i framväg och hon kände aldrig några tydliga sprkar när hon väntade sin dotter. Jag har nu min i framvägg och är orolig att jag inte kommer känna något :(

• christin89

jag va på rul i fredags den 10, allt såg bra ut å bebis mådde bra, men den lilla rackaren hade navelsträngen mellan benen så vi såg inte va det va :( någon som vet vad ett ultraljud kostar om man vill göra ett köns ultra? vill ju så gärna veta vad det är =)

• Mamma Maj08

Det beror nog på vart du bor.... Jag har varit på Mama Mia i Sthlm där kostar det 650 enligt hemsidan....(dyrare förut) sen har du tittut i Sthlm där kostar ett köns ul 900....eller 3D-4D för 1500 upp till 1700.... Men värt var enda krona....:) ska själv boka tid på tittut....:)

• FruMadde4barnTätt

i skåne helsingborg
    ewaklinken.se
    kostar det ca 1000 kr med könsultraljud i ca v.30

• FruMadde4barnTätt

vilken fin ultraljudsbild och fina magar ni har!

• FruganH
    mammaE2011 skrev 2010-12-12 13:39:29 följande:
    Jag har inte tagit reda på könet :D
     Vet någon, om man har moderkakan i framvägg, om man aldrig kommer känna sparkar då? :S Min kusin hade den i framväg och hon kände aldrig några tydliga sprkar när hon väntade sin dotter. Jag har nu min i framvägg och är orolig att jag inte kommer känna något :(
    Alltså, jag kan ju säga att jag inte trodde att jag hade moderkakan i framvägg för jag har redan känt bebisen rumla runt därinne. Har inte känt några regelrätta sparkar än, men att den rör sig känner jag. Vid RUL sa BM att jag har moderkakan i framvägg iallafall, så det är väl olika från person till person. Men som jag förstått det så kan känslan av sparkarna komma senare om moderkakan ligger i framvägg. Får väl bara vänta och se antar jag Glad
  • christin89

jag bor ju i örebro, sökt lite på nätet men hitatr inget pris :(

• christin89

lilla plutten på RUL

blev flyttad från 1 maj till 6 maj =)

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011