• Anonym

Herrparfym som gör dig kåt??

Den här frågan kanske kommer gå till historien som tidernas knäppaste, men skitsamma. Glad

Finns det någon eller några herrparfymer som gör dig (kvinnor helst... Tungan ute ) kåt? Alltså utav bara doften.

Jag vet vilken inverkan dofter kan ha på människor, så nog borde det finnas herrparfymer som kan göra en kvinna kåt.

??

• Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??
  • frudelutt

oj oj oj... Boss Soul  Livsfarlig!

• LillaTanten

Föga inspirerande måste jag säga att jag inte går igång så vidare värst på parfymer alls, jag får mest ont i både näsan, luftrören och huvudet - men min karls alldeles egna doft gör mig alltid mjuk både här och där :)

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • redneck girl
    LillaTanten skrev 2011-02-15 15:51:54 följande:
    Föga inspirerande måste jag säga att jag inte går igång så vidare värst på parfymer alls, jag får mest ont i både näsan, luftrören och huvudet - men min karls alldeles egna doft gör mig alltid mjuk både här och där :)
    säger samma sak. en karl indränkt i parfym är ingen hit. nyduschad och ren kommer de långt på. just deras egna doft vill jag komma åt.liteee parfym är ju ok,men inte mer för min del.nosa de i nacken och på magen...mysigt=)
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym
    Ixchel skrev 2010-11-05 23:23:21 följande:
    Aqua di Gio av Armani är underbar, men har inte känt den via min älskade. Bara sniffat på flaska. Måste nog köpa den till honom. Skulle ha gjort det förra veckan då det var rabatt på Kicks. Missade.
    Fast blir det motsatta då han har för mycket doft eller har börjat röka, igen. urrk.
    Den är gudomlig!
  • Anonym

Inte alls en knäpp fråga
    Mitt svar är Fahrenheit
    Jag vet inte vad det är med den herrparfymen men den gör mig heeelt galen :)

• Anonym (antidote)

Lite lagom av Victor & Rolfs Antidote på min man gör mig galen.

• Anonym (Kille)

Nu är inte jag tjej men när jag var ute på krogen mycket använde jag  jean paul gaultie och varit med om totalt random tjejer har gått fram till mig och börja sniffa på min hals och en som börja slicka!! Rätt knäpp situationen faktiskt.

Så tror den faller i smak hos rätt många tjejer :P

• Hlasse

Var tillsammans med en tjej för länge sedan som gick igång ordentligt på Pierre Cardin after shave.
    Jisses vilka minnen jag får ... Flaskan hade en intressant form som gjorde den möjlig att använda till annat än förvaring av doft... Flört

• alexia86

för att få igång mig så är det besquerd 2 Wood(stavningen) den gör mig vild o enormt knäsvag!!

Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??