• Anonym

Herrparfym som gör dig kåt??

Den här frågan kanske kommer gå till historien som tidernas knäppaste, men skitsamma. Glad

Finns det någon eller några herrparfymer som gör dig (kvinnor helst... Tungan ute ) kåt? Alltså utav bara doften.

Jag vet vilken inverkan dofter kan ha på människor, så nog borde det finnas herrparfymer som kan göra en kvinna kåt.

??

• Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??
  • MillionStars

Brukar beställa därifrån, supersnabb leverans och jättebra priser!

• Anonym (jag undrar)
    MillionStars skrev 2010-11-03 20:51:25 följande:
    Brukar beställa därifrån, supersnabb leverans och jättebra priser!

tack för ditt svar

jag tänker ocxå beställer där ifrån.

• Anonym

Axe Africa tror jag det var som gjorde mig tvärkåt, men det är så länge sen jag kände den doften nu att jag inte vet om det funkar längre

• Anonym (sniffis)

Jag brukar beställa från nordic feel, snabba o kanonpriser!

Mina favvisar e JPG o Farenheit  ;)

• Thaleya

asbra fråga! :D

Jag var helt besatt av Carolina Herrera's 212 men.
    Var en tid i mitt liv nästan alla snygga killar använde den.

• Kamme

Jag gillar Armani Code och Cerruti Si och det brukar vara rätt populärt ;)

Vad gäller parfym på andra tho har jag ingen aning, jag känner bara om det luktar gott eller inte - och hur gott... Kan inte för fem öre namnge en parfym baserat på doften och det är för mig helt oförklarligt hur andra kan komma fram till mig och säga "ååhh, vad gott du luktar.. Är det Armani Code?"

Jag känner om det luktar jordgubbar och jag känner om det luktar brand... Men olika parfymsorter? pff, glöm det... :D 

• Anonym

joop for men är en helt fantastisk doft!!!!

• LabLover
    Anonym skrev 2010-11-03 20:31:22 följande:
    Som så många andra redan skrivit: Fahrenheit! Tungan ute
    Vad ÄR det för särskilt med den? Jag hade två ungdomskärlekar som använde den och efter det är jag helt hooked. Ska nog köpa den till min man i julklapp Hade helt glömt det tills jag såg den här tråden.
    ♥ Underbara döttrar födda 2005 & 2008 & en bulle i ugnen ♥
  • Anonym

fahrenheit hade min pappa så den går bort, maken min har between sheets och hugo boss, båda två funkar alldeles utmärkt för att få mig på bra humör

Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??