• Anonym

Herrparfym som gör dig kåt??

Den här frågan kanske kommer gå till historien som tidernas knäppaste, men skitsamma. Glad

Finns det någon eller några herrparfymer som gör dig (kvinnor helst... Tungan ute ) kåt? Alltså utav bara doften.

Jag vet vilken inverkan dofter kan ha på människor, så nog borde det finnas herrparfymer som kan göra en kvinna kåt.

??

• Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??
  • Anonym

Parfym har totalt motsatt effekt på mig.
    Jag tycker att det är riktigt obehagligt när folk, i synnerhet män, har parfym. Usch.

• Anonym

Dior homme sport..funkar alltid ;)

• redneck girl
    Anonym (Purple) skrev 2011-02-06 13:03:21 följande:
    Jag föredrar subtila dofter, man vill ju känna karlns "egen" doft. DET kan vara tändande (beror på karln, men tänder man inte på honom på "riktigt", så what's the point?).
    ja just karlns egna doft är det bästa .tänder man endast på parfymen så är det väl lite konstigt, eller?
  • Ernst Hugo
    redneck girl skrev 2011-02-06 16:30:13 följande:
    ja just karlns egna doft är det bästa .tänder man endast på parfymen så är det väl lite konstigt, eller?
    Ja men det är ren biologi med dofter. Det kan sätta fart utan att man behöver fundera så mycket på det *L*(eller tvärtom)
  • redneck girl
    Ernst Hugo skrev 2011-02-06 16:36:31 följande:
    Ja men det är ren biologi med dofter. Det kan sätta fart utan att man behöver fundera så mycket på det *L*(eller tvärtom)
    biologi och biologi. råkar man på en karl som man tycker ser läcker ut, så luktar han nog finemang med ;) utan att ha dränkt in sig i parfym. liteee kan de ju få ha .
    jag går iaf inte i gasen enbart av parfym lukt .
  • Lady Bling

Fahrenheit, definitivt! Kan ju knappt kontrollera mig då...

• Anonym

Det här är ju lustigt. Ni som har er favoritparfym på er partner, tänk på att en parfym kan lukta oerhört gott på en person medans den inte funkar alls på en annan person. Så det är nog inte bara parfymen i sig som är grejen utan rätt parfym på rätt person.

• BTD
    Ernst Hugo skrev 2011-02-06 16:36:31 följande:
    Parfymer doftar också olika på oilka män...
    kombinationen av mannens naturliga doft blandas alltid med parfymens doft.

en parfym som doftar underbart på en man, kan vara mindre bra för en annan man.
  • BTD
    Lady Bling skrev 2011-02-09 13:17:40 följande:
    Fahrenheit, definitivt! Kan ju knappt kontrollera mig då...
    Det var en parfym, som alla hade på 90-talet :D
    väldigt söt doft, jag gillar den dock fortfarande, men undviker att använda den, för att jag trodde alla var trötta på den.
Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??