• Anonym

Herrparfym som gör dig kåt??

Den här frågan kanske kommer gå till historien som tidernas knäppaste, men skitsamma. Glad

Finns det någon eller några herrparfymer som gör dig (kvinnor helst... Tungan ute ) kåt? Alltså utav bara doften.

Jag vet vilken inverkan dofter kan ha på människor, så nog borde det finnas herrparfymer som kan göra en kvinna kåt.

??

• Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??
  • Anonym (vattnas!)

Armani code & Gant silver, mums! Skäms

• Mimmi P

Usch, ogillar parfymlukt hos både kvinnor och män så nej, det finns dock många som gör mig avtänd.

• Yrja M

Dock räcker det men naturlig mansdoft också! Jag älskar doften av min karl och luktar ofta på honom även fast han i pricip aldrig använder parfym.

• sextiotalist
    Yrja M skrev 2010-10-31 06:13:09 följande:
    Dock räcker det men naturlig mansdoft också! Jag älskar doften av min karl och luktar ofta på honom även fast han i pricip aldrig använder parfym.
    Min sambo använder inte heller parfym och det är jag glad för, för jag aldrig tyckt om parfym på män. Smycken och parfym på män är inte det som gör att jag tittar en gång extra.
    Jag har alltid bett mina ex att inte använda parfymer och ta av sig halsband om de har frågat vad jag tycker
  • copl2
    sextiotalist skrev 2010-10-31 07:50:35 följande:
    Min sambo använder inte heller parfym och det är jag glad för, för jag aldrig tyckt om parfym på män. Smycken och parfym på män är inte det som gör att jag tittar en gång extra.
    Jag har alltid bett mina ex att inte använda parfymer och ta av sig halsband om de har frågat vad jag tycker
    Jag är man och är också parfymmotståndare. Det räcker med den doft som blir av den deodorant kvinnan använder, annars vill jag bara känna doften av henne själv. För egen del använder jag givetvis ingen parfym.
  • Stinky
    Yrja M skrev 2010-10-31 05:56:11 följande:
    Between the sheets - Van Gils
    Åh! Den är verkligen supergod doft!
    Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • sextiotalist
    copl2 skrev 2010-10-31 08:03:39 följande:
    Jag är man och är också parfymmotståndare. Det räcker med den doft som blir av den deodorant kvinnan använder, annars vill jag bara känna doften av henne själv. För egen del använder jag givetvis ingen parfym.
    Hos oss underlättar det då vi har doftöverkänslighet hos tonåringen och sambon. Ej för parfyrmerade tvättmedel och lagom parfyrmerade schampon går bra, men doftande blommor, starkt parfyrmerade schampon etc används inte. Det jag har fått som kommentarer av folk, det är att de tycker jag luktar gott, de har undrat vilken parfym jag använder, som har en så fin diskret doft.
    Lux tvål är det klassiska svaret Flört
  • Watchbitch

Hugo Boss (den silvriga, vad den nu heter..) Drömmer

Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??