• Anonym

Herrparfym som gör dig kåt??

Den här frågan kanske kommer gå till historien som tidernas knäppaste, men skitsamma. Glad

Finns det någon eller några herrparfymer som gör dig (kvinnor helst... Tungan ute ) kåt? Alltså utav bara doften.

Jag vet vilken inverkan dofter kan ha på människor, så nog borde det finnas herrparfymer som kan göra en kvinna kåt.

??

• Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??
  • lennartsdotter

Nej. Det finns ingen parfym som gör mig kåt, men att dränka sig i parfym är en  bra metod om man vill döda mig.

• ThaGirl

Åhhhh ja helt klart! Det finns en parfym...kommer inte ihåg vad den heter. Karl jäklen tar den på sig och går förbi mej lite så där bara...Och sedan är det kört ;D

• lostintranslation

det brer på hur du som man ser ut.
    citrus-aktiga dofter som jag själv ogillar skarpt kan vara riktigt bra på en blond sportig typ.

Själv gillar jag kryddade dofter gärna med inslag av vanilj, den typ av doft passar mkt bra på mörkhåriga män noreuripeisk eller latinsk.
    dofter tenderar att flytta uppåt så detta gäller för män och kvinnor, lite doft i knävek midja och hals. är jag på en meter avstånd och känner din parfym ordentligt har du för mkt. det skall kännas lite när jag går bakom dig inomhus och om jag luktar på dig.

hemska dofter är de som är för starka typ Farenheit, de påminner mig om gamla tanter med nersatt luktsinne som missbrukar sin chanel n0 5 det hela i kombination med minkpäls.

• FruHellström

Farenheit, now and forever!! Men min mans...vad den nu heter som han hade när vi träffades gör mig gaaaalen ;) Han kör den bara ibland, som att lixom retas lite, I love it!!

• Anonym

MINOTAURE by Paloma Picasso, har såna minnen från heta stunder med ett kk. Bara doften av honom gjorde halva jobbet  ;)

• dlk

Ferrari Uomo funkar bra på kvinnorna jag ligger med i alla fall. Och Lacoste red.

• Yoyna

Jean Paul Gaultier, den blå manskroppen (minns inte vad den heter). Grym! Jag går igång direkt!

• tessum

Force
    och
    Ralph Lauren Polo Blue EdT  (kanske för att sambon använde den när vi träffades)

• Anonym

En billigare variant som tydligen fungerar för min 17-årige son är Mexx (en svart flaska)

Svar på tråden Herrparfym som gör dig kåt??