• giz
    efter x antal dagar så försviner länken bakom det avreggade/avstängda nicket om så man inte kan klicka på det....... det har alltså nada med att göra om man gått själv eller fått en fet spark här i från.
  • giz
    ta en skärmdump och maila den till patrik@familjeliv.se berätta hur landet ligger så tar han tag i det när han får tid.
    zelda: moderatorerna har inget med det tekniska att göra så du får kontakta redax med ditt önskemål: info@familjeliv.se
  • giz
    öppna det fönster du ska "fota"
    klicka: prt sc (print screen) sitter till höger på t-bordet
    öppna tex paint, klistra in, spara som........
  • giz

jag har dump.... risken med att bara skicka länken är att personen hinner ta bort bilden eftersom den länkats här. men testa å skicka bara länken.

• giz
    lamia: det är en bugg som gör att rubriken ligger kvar när tråden är borttagen. hoppas på att patrik fixar den buggen på måndag då han kommer till jobbet, tillsdess så får vi stå ut med det.
    resten får ngn moderator svara på.
  • giz
    jaja jag påpekade reglerna ang enskilt ärende påpekade oxå att man inte skulle jiddra i oavsett man var ts eller inte om varför å hur tråden hade försvunnit, sa faktiskt inget om att man inte fick tala om hur det gått
  • giz

mina barn?? och det är? så vida det inte är hos en plusmedlem så finns det väll inga mina barn?

Svar på tråden Moderatortråden