• giz

Moderatortråden

inte riktigt så illa, därimot så hänger sej sidan ngn sek innan den hoppar till normalt igen.....

• giz

just nu har han häcken full..........
    var ngt troll som råkade limma superlim på hans stol

poängen är väll att det bara ska ta 14 dagar att få ett svar meeeeeeeeeen vet inte vad som är skillnad på 14 dagar irl och 14 dagar fl tid........men en stor skillnad verkar det va jag som trode tiden gick fortare i cyber..............

det roligaste är att redax kan om 1 år kolla din anmälan och då vidta återgärder..... är det dessutom den tråden jag misstänker så kan det bero på ngt helt annat
    *svamlar iväg till kaffebryggaren*

• giz

java? flach ngt?
    tryck F5?
    har inte en anning mer än att du får göra en tråd under data..... eller maila info@familjeliv.se och fråga.

• giz

jag tar illa upp av den tråden.......................men kom inte å anklaga mej för okynnesanmälan............. jag annser bara att den tråden inte har på forumet att göra. sen om jag har anmält 0 eller 1000 spelar ingen roll för just nu läser jag den bara......sen får vi se vad som ramlar in i rapportlistan............ folk gör bara sin medlemsplikt å anmäler........moderatorerna tar bort det som är utanför reglerna............ så är det passar det inte så finns andra forum

• giz
    få se får man kalla forumsdeltagare för mupp? bara undrar
  • giz

som dysse så är det inte kul................ och det stör mej att ngn har kul åt ngt som vissa har som handikap.

• giz
    men snälla nu får du nog ta en andningspaus.
    alltså i ren vällmening, det är ett öppetforum alla får läsa det är upp till oss deltagare att inte skriva stötande hån inlägg........
    men för säkerhetsskull skriv i rubriken: obs här har vi as kul åt felstavningar så slipper folk gå in å läsa den då för att fatta vad det är........
    att sitta å håna stavningar är inte kul och dessutom mot forumsreglerna att diskutera fenomenet stavning fine men inte att narra å göra sej rolig på dess bekostnad.
  • giz
    därför att jag som dysse kan känna mej träffad..........
    så enkelt är det.........
  • giz
    noppe det exemplet är en sak men luta dej tbx å läs den berörda tråden (har bara kommit några sidor) men hittat flera hån mot tex AP-föräldrar redan......... om oroliga gravida sen får det va hur mye varning som helst i TS detta är och förblir ett öppet forum, det är INTE ok att narra deltagare i forumet.
  • giz
    MuminMy skrev 2006-02-07 20:16:50 följande:
    Panda skrev 2006-02-07 12:17:25 följande: Jag är här... och nu är även MuminMy tillbaka från sin semester har ni saknat mig? /my, medlem, mamma och moderator
    jaaaaaaaaaaaaaaaappsKyss
    Myten, legenden......trollet=)
  • giz

glass: nu läste du fort

så här är det, man kan inte vara anonym dom första 14 dagarna på fl, som ny reggad medlem har man en karens

• giz

ä drit i mitt svar asg............ har totalt ögondyslexi på nya fl...........

Svar på tråden Moderatortråden