Moderatortråden
inte riktigt så illa, därimot så hänger sej sidan ngn sek innan den hoppar till normalt igen.....
inte riktigt så illa, därimot så hänger sej sidan ngn sek innan den hoppar till normalt igen.....
just nu har han häcken full..........
var ngt troll som råkade limma superlim på hans stol
poängen är väll att det bara ska ta 14 dagar att få ett svar meeeeeeeeeen vet inte vad som är skillnad på 14 dagar irl och 14 dagar fl tid........men en stor skillnad verkar det va
jag som trode tiden gick fortare i cyber..............
det roligaste är att redax kan om 1 år kolla din anmälan och då vidta återgärder..... är det dessutom den tråden jag misstänker
så kan det bero på ngt helt annat
*svamlar iväg till kaffebryggaren*
*sparkar in en moderator i raportlistan
*
säger som katten, ärligt alltså.......
java? flach ngt?
tryck F5?
har inte en anning mer än att du får göra en tråd under data..... eller maila info@familjeliv.se och fråga.
jag tar illa upp av den tråden.......................men kom inte å anklaga mej för okynnesanmälan............. jag annser bara att den tråden inte har på forumet att göra. sen om jag har anmält 0 eller 1000 spelar ingen roll för just nu läser jag den bara......sen får vi se vad som ramlar in i rapportlistan............ folk gör bara sin medlemsplikt å anmäler........moderatorerna tar bort det som är utanför reglerna............ så är det passar det inte så finns andra forum
som dysse så är det inte kul................ och det stör mej att ngn har kul åt ngt som vissa har som handikap.
glass: nu läste du fort
så här är det, man kan inte vara anonym dom första 14 dagarna på fl, som ny reggad medlem har man en karens ![]()
ä drit i mitt svar asg............ har totalt ögondyslexi på nya fl...........