• giz

Moderatortråden

draken: bemöter andra så som andra är värda att bli bemötta........
  • giz

draken: värderar utifrån deras betende på sajten............ du vet den där sak å person grejen...........

• giz

hey du an inte ta å sitta och antyda massa saker utan att speca....... källhänvisning tack till ditt utlåtande.

• giz

klistrar in min fråga igen i hopp om att ngn annan vet

om ngn är OT riktat mot mej, får man då svara på det eller ska man starta en ny tråd...... eller ska det svaras på i gb? men man ska ju inte ta diskussionen till gb utan hålla diskussionen i tråden........ alltså vad är då rätt att göra?? ska man bara strunta i OT inlägget å vara fisförnämn eller ska man svara och vara artig eller???? //OT mästaren giz

• giz

får man diskutera enskild moderator/medlem?

• giz

ewis: fråga bara.

argh vill ju ha svar på det där med OT grejset..... *jagar patrik som en tjötig 3 åring*

• giz

får jag svara

det är för att en liten bugg har lurat sej in och lämnar online och gb inlägget kvar.......
    där imot så försvinner nicket..... meningen är att både nicket, gb inlägget och online ska försvinna när man reggar av sej men buggen lämnar allt utom nicket kvar att det står online är ju att personen var online då den avreggade sej och buggen släker inte onlineskylten

• giz

Z noppe funka inte då jag testa det i gb
    därimot när jag testa att avregga mej osv osv så vart det så i gb
    (ääääääälskar att jaga bugg ju)

Svar på tråden Moderatortråden