• giz

Moderatortråden

oj så kan det gå
    citat ska alltid följas av källhänvisning.

dessutom har jag i bakhuvudet (av egen erfarenhet) att man inte får hoppa runt mellan andra trådar och tex citera oscar i bilavgaser-tråden i cykeltramps-tråden där oscar inte ens är med och diskuterar. kan ha fel och har typ 2000 mail så jag orkar inte gå igenom färglådan för att kolla men troligen så fick du en tillsägelse för att du missat källhänvisningen som ALLTID ska finnas i citat........... citat från andra deltagare i tråden får man göra om dessa fortfarande deltar i tråden, deltar gör man tills man ordagrant informerar att man inte är med längre.....för hur ska annars andra veta om man övergivet diskussionen eller inte.

well så har jag tolkat reglerna har jag uppåt väggarna fel så kommer det snart en blixt från mastern
  • giz

för det är inte svårt att hitta den personen genom att vi har en sökfunktion, med några lätta klick kan jag få fram tråden + inlägget.
    alltså enskildperson+ citat utan källa.......

• giz

aj jag är urdålig på det där med länkar så vi får hoppas att moddisarna har ätit klart å diskat färdigt snart

• giz

kolla under regler å policy, finns regler för extrema åsikter m.m kolla lite under medlemsvillkoren oxå så får du en del av svaret på din fråga//TROLL (ville oxå skriva under så där fränt som glass )

• giz

överklagan är det patrik som sköter..... alltså inte moderatorerna så tyvärr får du vänta på att patrik ska kolla fast är det mer än 3 veckor sedan du mailade överklagan så kanske dom råkat försvunnit, så maila isf igen

• giz

den nya layouten kommer snart, vad jag förstår det som så jobbar patrik med det sista nu men troligen har den blivet försenad av svitchen som dog i dag

• giz

jupp 3.
    är fullmåne ute stor å fet fullmåne.

• giz

håller med fipa......... alltså hallå kan ingen sparka på patrik så han fixar till anonymreglerna?

har dessutom hittat en väldigt skum anonymtråd som ta mej katten inte är ngt annat än gjort i provocerande syfte...... villket man ser ofta nu mer efter ändringen.
    ur dåligt........ vill ha en klagolåda.

Svar på tråden Moderatortråden