• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Fru Orange

Men man måste se snöfallen som något positivt så här års Det är bra för grundvattnet Tungan ute efter mitten av april eller vad det är spelar det nämligen inte någon roll hur mycket nederbörd det kommer det fyller tydligen inte på grundvattnet ändå (sen vet inte jag om jag totalt har fått detta om bakfoten men så har jag fattat ).

Godmorgon min käraste vän! Nu ska jag gå och umgås med skurhinken... Tänkte få klart i källaren så du slipper vara där nere i alla fall nästa vecka Drömmer ... Hihi!

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • miism

Kramiis: Ser fram emot en fullproppad Inbox :)

Tror våren kommer till sverige lagom till påsk, för då tänkte vi ta med oss solen från den här sidan ekvatorn. Bra ni får massa snö, så kan vi vattna jordgubbarna i vår :) Tänk om 36 dagar så är vi HEMMA!

Bidrar med lite härliga bilder från Kenya, att trösta er med i snön.

Bild på Kilimanjaro, afrikas högsta berg. Bilden är tagen från Amboseli, en nationalpark vid foten av kilimanjaro. Helt underbar park med elefanter i mängder.

Också så klart ännu en bild från Mombasa och diani beach. Blir tyvärr ingen mer resa till kusten för oss innan vi åker hemmåt. Men istället blir det en sista safari med mina föräldrar och syrrans son som kommer hit i april. och det är inte fyskam det heller.
  • Mammiztill2
    kramiis förlåt mig att jag inte har vart en bättre vän..
    har inte följt denna tråden så.. och vet inte om jag missuppfattade ett inlägg du skrev
    att du är singel?!

förlåt
  • kramiiis

kram skrippo!!

vädur: ingen snö här än, yey, hoppas den inte kommer hit
    härlig bild., nu blir jag ju sugen på att åka iväg igen men sambon pratade ngt om att han måste åka till turkland 4-8 april och undrade om jag vill följa med helgen innan kan va mys, så kanske blir så.
    söt

hagelin: hihi kramiiis tycker om att städaOskyldig kan ju ta med morries och sätta skurborstar på hans tassar Tungan ute
    ser inget positivit alls med snö just nu ..... hmmm.....
    söt!

miism: du vet ju iofs redan det mesta, då vi pratar på fb ibland inget nytt har hänt sen vi pratade sist tror jag...åhh är det bara 36 dagar tills jag kan få prata med dig i telefon! YEY
    härliga bilder, attans att jag inte hunnit ner och hälsat på er.

igår träffade jag min lågstadiekompis som jag träffade en gång i höstas oxå men innan dess var det väl typ 10 år sen. Förra gången fick hon veta hela vår barnlöshetsresa.... och vad händer denna gång? jo hon är gravid Skrikandes hon ville säga det irl till mig även om typ inga andra fått veta än. så jag slapp se det på fb. snällt. men AJ vad det gjorde ont inom mig och jag hade så svårt att hålla tårarna borta hon frågade iofs snällt hur det gick om jag var ok och att hon inte visste om hon skulle berätta eller inte. det har tagit dem ett år att lyckas... hmm ja normala människa
    jaja, är iaf glad att hon ville ses och berätta det. Hon bor i linköping men var här på möte och tog ett senare tåg hem bara för att hinna träffa mig.

varje gång jag får ett grav-besked så faller jag ner igen och känner mig så hopplöst förtvivlad.

I'm indestructible
  • kramiiis
    Mammiztill2 skrev 2011-03-18 12:55:49 följande:
    kramiis förlåt mig att jag inte har vart en bättre vän..
    har inte följt denna tråden så.. och vet inte om jag missuppfattade ett inlägg du skrev
    att du är singel?!

förlåt
    hej vännen!
    du är inte en dålig vän, jag vet ju hur tufft du haft det senaste tiden!
    jag är inte singel än... utan skrev mer att jag ibland känner att jag klarar av ett liv som barnlös och singel. för vi har ju haft en rätt tuff tid jag och sambon. just nu är det dock bättre.

kram kram
    I'm indestructible
  • Vädur 78

Turkland låter ju inte fel och i april borde det ju vara ganska varmt där Var i Turkland är det?? Får man hänga med i resväskan?

♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-18 12:56:00 följande:
    kram skrippo!!

vädur: ingen snö här än, yey, hoppas den inte kommer hit
    härlig bild., nu blir jag ju sugen på att åka iväg igen men sambon pratade ngt om att han måste åka till turkland 4-8 april och undrade om jag vill följa med helgen innan kan va mys, så kanske blir så.
    söt

hagelin: hihi kramiiis tycker om att städaOskyldig kan ju ta med morries och sätta skurborstar på hans tassar Tungan ute
    ser inget positivit alls med snö just nu ..... hmmm.....
    söt!

miism: du vet ju iofs redan det mesta, då vi pratar på fb ibland inget nytt har hänt sen vi pratade sist tror jag...åhh är det bara 36 dagar tills jag kan få prata med dig i telefon! YEY
    härliga bilder, attans att jag inte hunnit ner och hälsat på er.

igår träffade jag min lågstadiekompis som jag träffade en gång i höstas oxå men innan dess var det väl typ 10 år sen. Förra gången fick hon veta hela vår barnlöshetsresa.... och vad händer denna gång? jo hon är gravid Skrikandes hon ville säga det irl till mig även om typ inga andra fått veta än. så jag slapp se det på fb. snällt. men AJ vad det gjorde ont inom mig och jag hade så svårt att hålla tårarna borta hon frågade iofs snällt hur det gick om jag var ok och att hon inte visste om hon skulle berätta eller inte. det har tagit dem ett år att lyckas... hmm ja normala människa
    jaja, är iaf glad att hon ville ses och berätta det. Hon bor i linköping men var här på möte och tog ett senare tåg hem bara för att hinna träffa mig.

varje gång jag får ett grav-besked så faller jag ner igen och känner mig så hopplöst förtvivlad.
    Förstår att det måste vara tufft. Ändå skönt att hon berättade för dig så du slapp se det på FB
    Kramar om dig massor! 
    ♥♥♥
  • janssonskatt

Tänker på dig ofta kramiiis, men bor ju långt ifrån dig så kramarna får bli här på nätet!
    Förstår så väl att det känns jobbigt ibland, skulle önska att det var något man kunde göra. Men lyssna kan jag !
    Kram gumman !

• Lilla JJ

Kram på dig kramiiis!

Du får gärna uppdatera mig per inbox också eller fb du vet jag orkar lyssna även om jag kanske säger saker som du inte vill höra ibland.

Åhhhhhh vila härliga solbilder från Kuba och Kenya vill också ha varmt nu.

Igår var det så fint väder jag promenerade in till stan och köpte glass. Och idag snö

Jobbigt att få ett graviditetsbesked. Bra att hon tog det irl och må inte dåligt om du blir ledsen jag tror att de som känner dig förstår att det tar hårt varje gång.

Klart du ska till Turkland och mysa!!

Mammas lille kille kom 100803
Svar på tråden Kramiiis vänner