• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

pimpis: kyra på dig!!!
    ja lite sol och värme skulle pigga upp en litegrann iaf. Hihi när brukar fåren komma ut igen?

hagelinen: hur har det gått med städandet i huset i helgen??

mirakelbarn: KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM till dig med!

miism: hihi kan tänka mig det blir mysigt att komma hem och att få träffa missen oxå

själv har jag haft fullt upp i helgen, vet inte ritkigt va jag gjort, men tiden har gått fort iaf
    sen är jag less på mamma....gaaaaah. nåja, bara å inse att hon är knäpp typ.

försökt skriva jobbansökan men det går sådär, men nu anser jag iaf att jag kan skicka in den...alltid ngt...

nu jamar katten som en tok, måste kanske bry mig om honom oxå. glömt det idag.

kram på er!

I'm indestructible
  • Lilla JJ

Kram kram kram! Här har det varit fullt med besök i helgen så jag har inte hunnit in och kramas.

Mammas lille kille kom 100803
  • Fru Orange

Här är vi så slut att det är ett under att jag fortfarande har ögonen öppna men gissa om de svider ... Det gick jättebra igår när vi kunde koncentrera oss men idag när Flixen varit hemma och det var babysim så har det inte blivit riktigt lika mycket gjort är lite orolig nu att vi inte ska få till det tills på tisdag... Men... Den som lever får se Kram du allrasötaste!!! Krama korven lite från mig också!!! Hjärta

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • Pimpinellan

Liiiite bättre,men ack så seg förkylning! Fåren "ska" komma runt 1.a maj,men förra året blev det först nästan sista maj p.g.a den sena våren. Och du-knäppa morsor har vi lite till mans,jag är evigt tacksam att min bor 125 mil bort!

Kram!

• mulan

kikar in och kramas lite . Hinner tyvärr inte läsa och kommentera så ofta

♥ Ebba ♥
  • Fru Orange

Kramas lite så här på kvällskvisten Tungan ute Önskar en trevlig natt med John Blund  

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • kramiiis

ojsan har jag inte skrivit sedan i söndags

hagelinen: tänker så på dig idag! önskar verkligen jag var med dig dumma elektriker som skulle komma idag... kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram sötnos!
    och även om detta är en kramiiis-tråd, så får du skriva alldeles hur mycket du vill om hur du har det, för du ingår i kramiiis-släkten på fl
    å andra sidan kan du ju messa oxå, eller ringa, eller facebooka många sätt finns det. Men allra bäst är att träffas Hjärta
    morries-korven kramar dig oxå!

hoppas: mys att ses! och ännumer mys att få hålla lilltösen! goooos, som du kanske märkte hade jag kunnat gå runt med henne hur länge som helst! uppskattar att jag får ha henne i famnen!!!
    kramelikram!

pimpis: usch att den inte ger med sig!
    åh första maj, det närmar sig med stormsteg! (försöker jag iaf intala mig själv, går sådär ) härligt att få "hänga" med fåren igen sen kan jag tänka mig djur, vad det än är för några gör iaf mig glad och får det lite lättare att orka med tillvaron.
    fusk, jag har min mamma på 35 minuters GÅNGavstånd, och dessutom så bor jag på vägen mot köpcentrumet för henne, så hon åker ju alltid förbi här.... gaaaaaaaaaaaaaaaaah.
    KRAAAAAAAAAAAAM söta vän!

lilla jj: hur mås det? och hur går det för söta Hugo med vattenpölarna? kram!

mulan: kul då kika förbi! kram

I'm indestructible
  • kramiiis

glömde ju det jag tänkte skriva

sambon var ju borta fre-mån. Och när han kom hem var han för rolig. och positiv och snäll och nu har jag tom glömt senaste vi bråkade.

i vilket fall var han såååååååå sugen på mys, vilket märktes, farligt att va kille hehe. (vi duschade tillsammans). så sa han "jag är sååå sugen, kan vi inte mysa, men bara om du vill alltså, annars går det bra ändå". sen när börja han fråga om jag vill? och på ett snällt sätt?

sen säger han även " nu när du är arbetslös så ta det lugnt och vila mycke och gör vad du vill och känner för" och "får du ett arbete så försök få börja i augusti".

sen när var det ok att jag latade mig???

lata mig it is

I'm indestructible
Svar på tråden Kramiiis vänner