• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis
    Vädur 78 skrev 2011-03-18 13:46:53 följande:
    Turkland låter ju inte fel och i april borde det ju vara ganska varmt där Var i Turkland är det?? Får man hänga med i resväskan?
    är nån stor kuststad klart du får följa med

Vädur 78 skrev 2011-03-18 13:50:07 följande:
    Förstår att det måste vara tufft. Ändå skönt att hon berättade för dig så du slapp se det på FB
    Kramar om dig massor! 
    jo mycket bättre att få veta det på detta sättet...
    janssonskatt skrev 2011-03-18 14:55:10 följande:

Tänker på dig ofta kramiiis, men bor ju långt ifrån dig så kramarna får bli här på nätet!
    Förstår så väl att det känns jobbigt ibland, skulle önska att det var något man kunde göra. Men lyssna kan jag !
    Kram gumman !

kram söta vännen!
    I'm indestructible
  • mulan

Tänkte att nu ska jag läsa ikapp alla sidor jag inte hunnit läsa i kramiiistråden de senaste veckorna (så ja det är mååånga). Men jag hann inte ens börja innan Ebba vaknade. Ger upp

Du får ursäkta kära Kramiiis men jag håller mig nog till Clementintråden. Hinner knappt läsa där ....

Saknar er alla iaf.

PUSS OCH KRAM

♥ Ebba ♥
  • Vädur 78

Kramiiis: Låter ju underbart! Jag har varit i Alanya men det var 96 så det var ett tag sen.

♥♥♥
  • Pimpinellan

Sol och värme låter avlägset nu när vintern kom tillbaks med stormsteg... Usch för snö! Och förkylningar som aldrig ger sig. Ge mig VÅR! Skrikandes

*snörvlar snart ner i soffan igen*

• kramiiis

Mulan: oki.

Pimpis: Mmmm vår vore ngt!!! Men nästa vecka ser ju lovande ut iaf! Snart är ju mars slut och då måste det väl ändå blir vår?!?! Stor kram till dig vännen! Hoppas ni får en ok helg!

• Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-18 16:10:52 följande:
    Vädur: ja vore nice med lite sol och värme om än bara 15 grader...
    Ja men 15 grader låter ju härligt och sen  är det ju säkert soligt med..... Bättre än detta snöväder
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Pimpinellan skrev 2011-03-18 16:13:04 följande:
    Sol och värme låter avlägset nu när vintern kom tillbaks med stormsteg... Usch för snö! Och förkylningar som aldrig ger sig. Ge mig VÅR! Skrikandes

*snörvlar snart ner i soffan igen*
    Krya på dig!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-18 16:24:33 följande:
    Vädur: Jupps ska nog hänga på!
    ja det måste du för jag ska ju med i din resväska
    ♥♥♥
Svar på tråden Kramiiis vänner