• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Lilla JJ

Kram på dig kramiiis hoppas du har det bra.

Idag är det slask här i Borås. Stackars Hugo som inte är så stor höll på att få simma i de djupaste slaskpölarna. Jag som aldrig brukar lyfta min hund annars fick lyfta honom över de värsta.

Mammas lille kille kom 100803
  • kramiiis

Kram alla söta!
    Har haft fullt upp idag. Varit på basmöte på af säger bara oh My god.... Snark.

Pimpis hur mår du vännen? Tänker så på dig!

Hagelin: hihi busfelix han får gärna ringa mig fler gånger

Lilla jj: söta lilla Hugo! Inte lätt när man har kora ben tur han har en supersnäll matte!

• kramiiis

är trööööött på allt klagande om hur tufft vissa har det. Morrar lite extra och skiter i det. jag kanske inte heller ska klaga har väl det ganska ok för tillfället egentligen förutom den förbannade gnagande barnlösheten gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vad jag önskar man bara kunde vifta bort den och säga att allt är toppensuperduperbra! NOT!

såja, slutgnällt från min sida, tror jag.

hur mår mina sötnosar??

*muttrar vidare för mig själv*

I'm indestructible
  • janssonskatt

Klart du får gnälla här vännen !
    I vår del av världen är det bara fint. Solen skiner men det snöade samtidigt förut. Blåser rejält så jag tror inte det är vårkänsla ute tyvärr
    Önskar dig och alla andra en trevlig helg, för nu är det tydligen fredag igen ( hinner inte med)
    *kraaam*

• Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-11 10:05:40 följande:
    är trööööött på allt klagande om hur tufft vissa har det. Morrar lite extra och skiter i det. jag kanske inte heller ska klaga har väl det ganska ok för tillfället egentligen förutom den förbannade gnagande barnlösheten gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vad jag önskar man bara kunde vifta bort den och säga att allt är toppensuperduperbra! NOT!

såja, slutgnällt från min sida, tror jag.

hur mår mina sötnosar??

*muttrar vidare för mig själv*
    Här är det bra Skickar massa kramar till dig sötnos
    ♥♥♥
  • kramiiis

katten jansson hihi läser det alltid så
    tack sötnos
    blä för mer snö, det ska ju va vår nu, jag hade bestämt det ju. morr.  Här är det sol nu! nice tittade just ut från fönstrtet på jobbet (ja vad gör jag här frivilligt )
    jupps det är fredag idag, men just nu är ju alla mina dagar lediga dagar så hänger inte heller med
    blir en ensam helg då sambon åker i em och kommer hem måndag. Kanske blir skönt iofs

PUSS

vädur: sötnos! skönt det är bra me like!

I'm indestructible
  • miism

Kram på er allihop!
    Låter sådär med snörusk och annat, hoppas att det hunnit lugna ner sig till påsk.
    Ser fram emot långa dagar i trädgården när vi kommit hem.
    Här är för övrigt ca 30 grader och sol, idag igen Cool, men snart kommer regnet.
    Men visst ja, det är ungefär då vi ska åka hem ja Skrattande
    och äntligen få träffa vår lille katt igen, saknar honom väldigt. Tänk idag har vi varit här i 7 månader,
    det är hyfsat länge utan lill katten det, som säkert gått upp X antal kilo dessutom av mina föräldrars gödning.

Hoppas ni har en härlig fredagkväll allihop, här ska maken jobba, så jag är glad att internet finns.

• Mirakelbarn

miism: Förstår att ni vill hem nu, 7 månader är en lång tid hemifrån. Jag hoppas också att vädret är bättre tills ni kommer hem.

Skickar massa helg kramar till alla men några extra till kramiiis eftersom det är din tråd )

Krrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm 

• Fru Orange

Nu gör vi också helg, för en gångs skull - även om det bara blir jobba i helgen men källaren ska vara klar och soffan utslängd innan morgondagen är slut

Kramisar till kramiiisen!!!  

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • Pimpinellan

Här är det dunderförkylt och allmänt eländigt,men,men... Om bara våren kommer blir det liiiiite bättre! Och mina kära fårskallar. Skrattande

Svar på tråden Kramiiis vänner