Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
är fascinerande skönt att inte göra någonting alls och ändå går dagarna så fort och jag hann mycket mer när jag jobbade
kanske stämmer att man blir förslappad när man är arbetslös
uj ingen rolig elräkning inte
usch.
oj, är det så kort tid kvar, då måste vi fixa ett schema så jag får så mycket hagelin-felix tid som möjligt
att bara ha en räkning av varje är himlans mycke bättre
sambon var hyffsat nöjd med elektrikerns jobb igår, kanske är en grej vi ska göra om (virrvarret i taket) men bara om vi orkar byr oss, vi ska ju ändå ha innertak där så kommer ju inte synnas, men å andra sidan är det ju bra att kunna dra nya kablar där som meningen var utan att behöva ta ner taket för att böjarna i elrören är så snäva. pucko-elektriker... nåja... nu slipper vi hantverkare på ett tag. På lördag ska sambons farbror hjälpa oss med rören, sen har vi vår nya tvättstuga! och det ska bli så fresh att tvätta i en ren tvättstuga igen
jag har nog svårt att få med sambon upp, men morries hänger nog på för då får han ju va utekisse
goskorven
nu ska jag klä på mig
hehe, ska träffa en lågstadiekompis! och äta lunch
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
hur ser din nästa vecka ut???
jag ska träffa min personliga handläggare på mån kl 11, ska bli vääääldigt spännande!
och sen så ska jag gå på en disputation på fredagen. Men dagarna där emellan ses jag gärna
![]()
nu är jag sådär hemskt ärlig igen, vilket brukar vara till mitt eget sämsta.....
men jag känner mig mer eller mindre bortglömd, eller snarare inte prioriterad kanske. Jag har stöttat många under kämpande och graviditet och även efter men nu känner jag att jag inte orkar längre för jag får inte samma stöttning/peppning tillbax som jag själv gett under alla år. Nu är det fokus barn barn barn för de flesta, visst sjävklart det förstår jag, men det är inte lätt att vara ensam kvar som barnlös heller och om man inte får den där stöttning som man faktiskt fick förut när det var fler som kämpade så tar ens egna ork och vilja att vara trevlig och omtänksam slut. sorry.
det är lixom 13 h i sängen
Hihi! Då har vi bara EN elräkning, EN vattenräkning och ETT hus
Men är det för 2 boende?? kram kram kram
Tröttmössan:
Kul och se dig ![]()
MEN VI GILLAR DIG KRAMIIIS!