• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • janssonskatt
    Pimpinellan skrev 2011-06-21 16:13:51 följande:
    Kram från svinkallt småland! Glad

*hit med värmen,hit med värmen,hit med värmen...*

Kan ju bara instämma, vart tog sommaren vägen ?

Kram till kramiiis ändå

• budde1
    Vädur 78 skrev 2011-06-21 21:13:11 följande:
    Känns ju som höst nu Vill ha sol och värme igen!!
    Ja vad fan händer me vädret Regn o regn.....
  • toksnippa

Jag skulle också vilja gå på Ullared helt ensam, aaaah! Tydligen kan man vinna den möjligheten och presentkort. Jag har vunnit mitt för resten av mitt liv, jag kom fram för måååååååånga år sen på Bingolotto och kammade hem Färgfemman.

Har du full rulle kramiiis? KRAM!!

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • Vädur 78
    toksnippa skrev 2011-06-22 15:10:47 följande:
    Jag skulle också vilja gå på Ullared helt ensam, aaaah! Tydligen kan man vinna den möjligheten och presentkort. Jag har vunnit mitt för resten av mitt liv, jag kom fram för måååååååånga år sen på Bingolotto och kammade hem Färgfemman.

Har du full rulle kramiiis? KRAM!!
    Ja tänk att få gå där ensam Då skulle man nog kunna shoppa på bra
    Häftigt med färgfemman Vad vann du för något? 
    ♥♥♥
  • kramiiis

Kram på er!

Nä ingen full rulle alls. Men jag har varit ruvare senaste två veckorna men testade minus idag. Så nu är det nog dags å ge upp detta att bli gravid....

• toksnippa
    kramiiis skrev 2011-06-22 15:31:58 följande:
    Kram på er!

Nä ingen full rulle alls. Men jag har varit ruvare senaste två veckorna men testade minus idag. Så nu är det nog dags å ge upp detta att bli gravid....
    Men!!! Jäkla skrutt så ledsen jag blir för din skull, det är verkligen er tur nu. Orättvist   Vet inte riktigt vad jag ska skriva, finns det verkligen ord för detta? Om jag ändå kunde krama om dig på riktigt så skulle du fått världens bautakram! Hjärta

Vädur: ja de hade varit farligt! Vann 50' tv/radio, 5' mat, 15' resor och sen blev det nit!
    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-06-22 15:31:58 följande:
    Kram på er!

Å nej vännen Förbannade dumma minus...de borde vara förbjudna. Så ledsen för er skull. Kram kram
    ♥♥♥
Svar på tråden Kramiiis vänner