Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Godmorgon!
Mammiz: hoppas du får må bättre snart! Blir det vc idag?
Jag kollade upp alternativ ifall ingen vill skriva ut. Det anses inte farligt men det är inte allmänt vedertaget i Sverige så därför svårt att få utskrivet.
Jag är stressad på jobbet och varken chef eller handledare hjälper mig så jag är både arg och frustrerad.
Resan tar 5.30 timmar så inte alls farligt
Julafton blir tyvärr hos mina föräldrar... Vill Inte men men....
Stor kram!!!
Hoppas
Mulan: häng gärna på
Vädur: nice
Brrr kallt ute hoppas vädret blir lugnare än sagt under julen.
Kram på er alla
Kramiis: Dum chef! Chefer ska vara bra, annars ska de inte vara chefer!
Nu ska jag åka iväg och bli ompysslad en stund, ska få manikyr och pedikyr är planen och bara njuta av livet en stund. Ikväll står julgodis på agendan, det SKA bli jul här nere också!
Kram på er allihop!
hej!
15 minus här imorse Och det ska va Skåne det?!
fast otroligt vackert ute, sol o massa snö som glittrar.
Kram till dig kramiiis ♥ o alla andra.
Ja otroligt i skåne. Fick hem min man innan 12 idag gick inte att jobba idag. Snart dags att hämta ut lite cocillana . Känns skit att må dåligt så här innan jul afton då julen ska vara här hemma. Bara ja inte åker på magsjuka. Kramiis dåligt att ingen kan ta sig tid . Hoppas julen kan gå relativt smärtfritt. Kram
miism: åhhh fusk, jag vill oxå bli ompysslad
mmm julgodis, goooott. men jag orkar inte göra ngt...
nevadita: kramis på dig hjärtat!
mammiz: hoppas verkligen du slipper må dåligt på julafton och magsjuka hoppas jag vi alla slipper. inte kul.
kram kram kram kram kram på er alla
Kramiiis: jag följer gärna med dig
Dumma chef och handledare på ditt jobb . Du kan behöva din semester sen!
Kramar
Kramiis: Dum chef! Chefer ska vara bra, annars ska de inte vara chefer!
Nu ska jag åka iväg och bli ompysslad en stund, ska få manikyr och pedikyr är planen och bara njuta av livet en stund. Ikväll står julgodis på agendan, det SKA bli jul här nere också!
Kram på er allihop!
Verkar som om jag (efter lite snällt tjat via mail) kommer få prednisolon och fragmin utskrivet utan att göra dopplerundersökning som jag känner lite sådär inför vill helst prova med mediciner innan jag genomgår det.