• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Hej knasbollen
    Saknar dig!!!
    Hoppas ni får en underbar jul och sen ska vi få bebisar i magen i vår! Eller hur?

Love u

• Vädur 78
    Tröttimössan skrev 2010-12-20 19:10:00 följande:

Hej härliga tråden!

Jag kommer tillbaka! Hjärta

Hej vännen! Kul att se dig Läget?
    ♥♥♥
  • Mammiztill2

Hej kramiis sitter med mobilen. Får du inte predison hmm hur de stavas. Ut skrivet? Är de så 'farligt'? Hur är de annars då? Själv får ja knappt sova på natten pga min hosta sen är min man rädd att ja snart ska få mina andnings svårigheter. Tog en Cocillana dos för en timme sen men upptäckte nyss att den gått ut! Vårdcentralen sa i kväll att ja får komma i morgon om ja inte är bättre. Hur lång tid tar resan ner? Vad ska ni göra på julafton?

• mulan

Kramiiis: Jag tror jag följer med dig till Egypten för nu börjar jag tröttna på snön. Ska ju bli snökaos på torsdag o julafton. Kramar

Tröttimössan skrev 2010-12-20 19:10:00 följande:

Hej härliga tråden!

Jag kommer tillbaka! Hjärta

Hallå där vännen!!! Kul att se dig här . Hur är läget med dig?? Kramar!
    .?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
  • mulan

God morgon Solig (hoppas på en dag utan snöfall)

.?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-12-21 07:34:42 följande:
    God morgon Solig (hoppas på en dag utan snöfall)
    Idag är det 18 minus här men tror det skulle komma mer snö sen på torsdag igen....tycker det räcker nu!
    ♥♥♥
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-12-21 07:49:38 följande:
    Idag är det 18 minus här men tror det skulle komma mer snö sen på torsdag igen....tycker det räcker nu!
    Här var 12 minus innan. men nere i samhället är det säkert 2 grader kallare.

Det ska bli snö på julafton oxå . Så halva min familj kommer att få ploga snö stora delar av julhelgen. Blir ingen roligt jul i år
    .?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
Svar på tråden Kramiiis vänner