• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • miism

kramiis
    jag är också här, även om jag just nu är för långt borta för att träffa dig irl, men jag är aldrig längre bort än ett mail om du vill prata. KRAM

• kramiiis

skrippo: vår, vill ha vår NUUUUUU! på dig söt!

katten: sötnos! KRAM!

miism: hjärtat, jag saknar så att prata med dig på telefon men nu har jag skaffat skype i mobilen, så kanske vi nås där? vet inte hur det funkar riktigt men vad har du för skype-namn? (inboxa).
    kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

och nu vill jag att ni får ÅKA HEM! så du kan komma hit

please don't hurt me anymore
  • Pimpinellan

Inte är du bortglömd här heller,men det har varit hysteriskt sista veckorna... Ska skriva om det sen,lovar. Kram tills vidare!

• kramiiis
    Pimpinellan skrev 2011-02-21 15:23:39 följande:
    Inte är du bortglömd här heller,men det har varit hysteriskt sista veckorna... Ska skriva om det sen,lovar. Kram tills vidare!
    kram vännen! menar inte dig heller
    du skrev ju massor här hos mig för bara nån vecka sen! eller hur?!

stor kram! skriv gärna om/när du vill om hur du har det! tänker på dig och finns ALLTID här! du om någon vet ju vad jag går igenom...
    please don't hurt me anymore
  • mulan

Kramiiis: Har inte heller glömt dig vännen men min "chef" ställer en del krav på mig .
    Hinner tyvärr inte läsa och kommentera allt i trådarna längre som man annars alltid hunnit med. Iaf läsa.

Men kramas hinner jag alltid så KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

♥ Ebba ♥
  • Höst flickan
    kramiiis skrev 2011-02-20 21:31:26 följande:
    Annars känner mig bortglömd av så många vänner att jag börjar bli lite nere av det. Men men alltid är det nåt...
    kramiis..tror alla känner så ibland..
    jag gör det iallfall...men jag orkar inte skriva allt jag känner så här öppet som du gör...
    för det finns så många som snokar reda på vem man är...
  • Skrippo

Tycker det är kallt överallt! Även om jag vet vi har varmare hemma än de flesta.

En av fördelarna av att va lantis och elda med ved

Hur går det förresten med englandsplanerna och allt?

Vad ska du göra när du är klar? Söka jobb? Föreläsa?

Tycker du kan åka på turné i Sverige och samtidigt hinna träffa oss alla!!

KRAM

• kramiiis

Mulan stygg chef du har

Vädur söta vän!

Höst: Kraaaam

Skrippo: härligt att elda sitter framför kamin just nu

Englandplanerna har jag ingen aning om de är lite sega på det där stället nu vill de att han tar över ett turkietprojekt. Hmm

Jag ska nog söka jobba kanske söka lärarutbildning. Söka kan man ju alltid göra.

Hihi skulle gärna åka runt i landet
    Kram vännen

• Skrippo
    kramiiis skrev 2011-02-21 21:37:25 följande:
    Mulan stygg chef du har

Vädur söta vän!

Höst: Kraaaam

Skrippo: härligt att elda sitter framför kamin just nu

Englandplanerna har jag ingen aning om de är lite sega på det där stället nu vill de att han tar över ett turkietprojekt. Hmm

Jag ska nog söka jobba kanske söka lärarutbildning. Söka kan man ju alltid göra.

Hihi skulle gärna åka runt i landet
    Kram vännen
    Ja söka kan man alltid göra.
    Har egentligen väldigt lust att plugga men får inte ihop det som det är nu...

Hur går det med behandlingarna då?
Svar på tråden Kramiiis vänner