• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Skrippo förstår att det blir krångligt att plugga för dig nu vad vill du plugga?

Behandligar....Mmmm.... Känner inte för att skriva om det här Just nu. Ska snart sova men inboxar dig imorn om jag hinner har lite stressig dag.

Kram!

• Skrippo
    kramiiis skrev 2011-02-21 21:49:58 följande:
    Skrippo förstår att det blir krångligt att plugga för dig nu vad vill du plugga?

Behandligar....Mmmm.... Känner inte för att skriva om det här Just nu. Ska snart sova men inboxar dig imorn om jag hinner har lite stressig dag.

Kram!
    Det finns massor jag VILL plugga. Men jag har en halvfärdig fritidspedagog utbildning. Sen har jag läst en del psykologi och pedagogik.
    Finns massa spännande kurser tycker jag. Det behöver liksom egentligen va nån särskild utbildning.

Var bara nyfiken om behandlingarna. Du behöver inte svara alls.

KRAM
  • kramiiis

Spännande saker att plugga jag skulle vilja plugga lite pedagogik.

Kram söt man får vara nyfiken du har ju stöttat mig genom sms hela senaste behandlingen och speciellt under sjunhusbesöken så du har rätt att få veta

• Lilla JJ

kram på dig goa kramiiis hoppas du har en bra dag! Tänker på dig massor.

Mammas lille kille kom 100803
  • kramiiis

kram lilla jj, det behövdes verkligen just nu då jag ställt till det för mig själv i en annan tråd genom att vara för öppen med vad jag känner.

I'm indestructible
  • Lilla JJ

Åh gumman. Kom till din alldeles egna tråd här får du känna vad du vill
    Är det en dålig dag? Eller nån som har en annan åsikt om hur du ska sköta ditt liv?

Mammas lille kille kom 100803
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-02-22 10:45:58 följande:
    kram lilla jj, det behövdes verkligen just nu då jag ställt till det för mig själv i en annan tråd genom att vara för öppen med vad jag känner.

Glöm det nu Det är helt ok!! Nu går vi vidare vännen

Kram kram söta Kramiiis
    ♥♥♥
  • Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-02-22 10:45:58 följande:

Men sluta nu! Du har inte ställt till det alls! Man ska vara ärlig och säga vad man tycker och tänker. Mer sånt, Go girl!
Svar på tråden Kramiiis vänner