• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Fru Orange

Det kommer att gå så bra så!!! Det vet jag eftersom du är BÄST!!! Hihi! Kramisar på kramiiisen

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • kramiiis
    Fru Orange skrev 2011-02-23 15:29:52 följande:
    Det kommer att gå så bra så!!! Det vet jag eftersom du är BÄST!!! Hihi! Kramisar på kramiiisen

det bästa är ändå att ha gjort ngt som min chef inte trodde jag skulle klara! HA!

nu kanske han är glad att han gav mig  2 månadslöner till istället för att förlora 1 miljon och inte få ut en till doktorand (ser dåligt ut på hans cv...)
    I'm indestructible
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-02-23 15:29:27 följande:
    sorry måste bara skrika lite!

JAG ÄR KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! förutom några enstaka figurer jag ska göra lite snyggare. Men allt annat är klart för interngranskning! och datum bestämt!
    HAHA jag han innan sista februari! I LOVE MYSELF! JAG ÄR BÄST! hahahahaha!!!

Inte för att jag riktigt vet vad du egentligen gjort,men klart du är bäst vännen! Glad

Kram!!
  • kramiiis
    Pimpinellan skrev 2011-02-23 15:48:26 följande:
    Inte för att jag riktigt vet vad du egentligen gjort,men klart du är bäst vännen! Glad

Kram!!
    tack raring!
    Jag har doktorerat och min chef har inte ritkigt tagit min långa sjukskrivning så bra och ville därför inte ge mig mer pengar efter dec förra året. Men i gråtande tillstånd bad jag om att få februari ut på mig för att göra klart experimenten och skriva klart min avhandling och jag har lyckats!

Vilket känns så jäkla bra!
    I'm indestructible
  • Lilla JJ

Grattis gumman! Verkligen stort steg i livet. Kram kram kram! 2011 kanske inte blir så illa i alla fall.

Mammas lille kille kom 100803
  • Skrippo
    kramiiis skrev 2011-02-23 15:29:27 följande:
    sorry måste bara skrika lite!

JAG ÄR KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! förutom några enstaka figurer jag ska göra lite snyggare. Men allt annat är klart för interngranskning! och datum bestämt!
    HAHA jag han innan sista februari! I LOVE MYSELF! JAG ÄR BÄST! hahahahaha!!!

Grattis fina vännen!
  • Fru Orange

Grattis grattis till den bästaste av kramiiisar!!! Skål Mowhahahahahahahaaaaa  på chefen!!! {#emotions_dlg.djavulsk} Puss på dig!!! Hjärta

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • kramiiis

Tack Skrippo!

Hagelin

Morrar lite då mensen slagit till. Grr hade ju mens nyss ju känns det som iaf.

• Lilla JJ

God morgon och en bamsekram på er alla!

Extra kram till dig kramiiis och usch för mensen

Mammas lille kille kom 100803
Svar på tråden Kramiiis vänner