• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Pimpinellan

Ännu mer grattis då nu när jag förstår vilken bedrift du gjort! Glad 
    Och apropå katter... Vi har ju två byakatter-övergivna som grannen tagit hand om,går ute hela året- och den ena tama är helt knäpp. Älskar när man pratar med honom,men inte gosa utan han kråmar runt i gruset/snön/gräsmattan och spinner på egen hand istället!  Dock häromdagen så fick jag kela med honom en bra stund och som han spann! Mycket bra musjägare också! Tack kissen!

• kramiiis

Tack igen Pimpis

Ja katter är underliga ibland de har sin egna personlighet allihop. Vår lite korkade innekatt vill hälsa på alla och hoppar rakt upp på bröstet på alla som kommer. Vilket de flesta blir rädda för men han har inga klor ute utan faller rakt ner i backen om man inte tar emot sen spinner han som en tok

Mysigt att du fick kela med han
    Och bra med en musjägare hihi

Kram!

• Fru Orange

Skickar lite kramar så här mitt i natten

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • mulan
    kramiiis skrev 2011-02-24 15:17:58 följande:
    hihi här kommer min tokiga kisse
    Ja din katt är nog lite tokig
    ♥ Ebba ♥
  • Fru Orange

Nu du hjärtat har jag berättat för mamma och pappa att vi ska flytta Det var tufft men nu är det gjort men det blir lagom kul att åka in till morsan och tvätta idag Obestämd... Hoppas du får en kanondag!!! Kram sötnos Hjärta

• kramiiis

åh hagelinen, skönt att ha det berättat. hur tog dem det? fick du några dumma kommentarer om att du borde stanna här nere, eller förstod de?

tvätta blääää, och hos morsan ännu mer bläääääääää

själv sitter jag mest och funderar på vad jag ska göra
    men ska ju fixa några figurer så får väl bli dagens uppgift

KRAAAAAAAAAAAAAAAM SÖT!

I'm indestructible
  • Fru Orange

Pappa tog det jättebra och var hur förstående som helst, han sa att det är våra liv och vi måste leva dem som vi finner bäst .
    Mamma tog det som väntat och sa att hon trodde att jag var lite mer envis än så och att jag har motarbetat detta från första stund och att det är därför som vi vantrivs båda två. Jag förstör alltså för maken också... Men det är ju tur att hon är så mogen och bra då...

Tycker att vi borde träffas istället mycket roligare än att träffa henne i alla fall... Usch! Men vi får ta det en annan dag när det inte har gått tre veckor sedan jag sist tvättade

Ja, gör lite figurer, lite roliga streckgubbar eller nåt Tungan ute Haha!

KRAAAAAAMAAAAAAR tillbaka!!! {#emotions_dlg.flower} 

• kramiiis

vad skönt att pappa tog det bra iaf  och ja din mammas reaktion var ju väntad, är så trött på att de alltid vet och är bäst och så mycket klokare än vi andra, hallå du är inte 15 år lixom. dööööh. morr. och självklart förstör du för din make....grrrrrrrrr

ja vi får se en annan dag varje dag hihi

kramelikram

I'm indestructible
  • kramiiis

har ett litet problem som blir ett STORT problem när det gäller a-kassan.

Avhanadlingen är klar och arbetet helt slutfört MEN jag har inte lämnat den till tryck än. Och det tycker a-kassan att man ska ha gjort. Dock så får man göra redaktionella ändringar och det är ju vad som borde vara kvar. Så själv anser jag att tryck och granskning är typ samma sak, men jag undrar om a-kassan tycker det?!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

och fundering nr 2 är kommer a-kassan KOLLA att den är inlämnad för tryck??? Troligtvis kommer jag iaf ha gjort det när de kommit till mitt ärende, men vågar man lixom chansa och vem på skolan får man att skriva på att den är inlämnad.

morrar extra mycket.

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

hoppas de på interngranskningen är SNABBA!

I'm indestructible
  • Turbomamma

Kramiiis: Jag tror inte arbetsförmedlingen riktigt är utformat för blivande Teknologoie doktorer..

Rackarns att jag inte kommit igång med coachningen säger jag bara, i så fall hade du fått bli min första klient! Som jag skulle coachat dig! Det hade varit raka spåret till nobelmiddagen!

Passa på att fira lite nu i helgen och oroa dig inte för det där med a-kassan. Det löser sig alltid på nåt sätt.

Pimpinellan: Hallå där! Det var länge sen, hur har du det?

Kram kram o trevlig helg på er!

Svar på tråden Kramiiis vänner