• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • engelmede

aa precis=) heter dialonpuder vit burk med röd text=) fungerar utmärkt till håret också och är sååå mycket billigare=)

• mucklis

Oki =) måste nog ta och köpa det för mitt hår ser hemskt ut. Man hinner ju duscha kroppen när man ska iväg snabbt, men man vill ju inte springa runt med dyblött hår. Inte fettigt för den delen heller. ^^

Det är ingen som har barn här än? =) Hade tänkt gå på drop in babysim på fredag och skulle vara kul om någon ville hänga på.

• Mia386
    mucklis skrev 2011-04-13 20:50:30 följande:
    Oki =) måste nog ta och köpa det för mitt hår ser hemskt ut. Man hinner ju duscha kroppen när man ska iväg snabbt, men man vill ju inte springa runt med dyblött hår. Inte fettigt för den delen heller. ^^

Det är ingen som har barn här än? =) Hade tänkt gå på drop in babysim på fredag och skulle vara kul om någon ville hänga på.
    Jo vi är några som har barn, men jag bor i Laholm. Misstänker det är i Halmstad som drop in är, sedan har vi inga pengar till sånt denna månaden
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • mucklis
    Mia386 skrev 2011-04-13 20:54:27 följande:
    Jo vi är några som har barn, men jag bor i Laholm. Misstänker det är i Halmstad som drop in är, sedan har vi inga pengar till sånt denna månaden
    oki =/ drop in babysim kostar 70 kr /gång så det är ju inte jättedyrt, men sedan kommer det ju till blöjbyxa för 130 kr och sen bensin/busspengar för dig. Usch, nu när jag tänker på det har jag inte riktigt råd heller. ^^ Men skulle vara mysigt att bada lite. Finns det babysim i laholm förresten? =)
  • Mia386
    mucklis skrev 2011-04-13 21:16:23 följande:
    oki =/ drop in babysim kostar 70 kr /gång så det är ju inte jättedyrt, men sedan kommer det ju till blöjbyxa för 130 kr och sen bensin/busspengar för dig. Usch, nu när jag tänker på det har jag inte riktigt råd heller. ^^ Men skulle vara mysigt att bada lite. Finns det babysim i laholm förresten? =)
    ja det finns det, men platserna tar slut på drygt 1 timme :(
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • mucklis
    Mia386 skrev 2011-04-14 09:35:43 följande:
    ja det finns det, men platserna tar slut på drygt 1 timme :(
    Tråkigt =/ antar att det säkert är samma sak i halmstad. Det står "först till kvarn" på hemsidan. Men sen kan man ju bada med dom själv också ju. =)
  • stina8503
    mucklis skrev 2011-04-13 20:50:30 följande:

Jag har också barn en son på 2 år och en dotter på 3 veckor. Skulle gärna följa med på babysim men lillan är lite för liten än så länge, och sonen för stor.
    Hur gammal är din?

Det ska bli bättre väder nästa vecka. Är det någon som är sugen på en utomhus fika eller picknick?
    Vill inte risker att gå in på ett fik och låtan plutten få något hemskt virus.
  • stina8503

Emelie: Såg på din blogg att du varit hos bm och hjärtslagen var på 160 slag/ min då chansar jag på en flickaGlad
    Hoppas allt är bra!
    Kram

• SamsonS

Stina: haha ja alla utom jag själv tror att det blir en flicka :P spännande att se! Hade gärna varit med på en fika men har praktik just nu så det är lite ont om tid nästa vecka. Åker dessutom till Sthlm nästa torsdag:)

• mucklis
    stina8503 skrev 2011-04-15 07:44:46 följande:
    Jag har också barn en son på 2 år och en dotter på 3 veckor. Skulle gärna följa med på babysim men lillan är lite för liten än så länge, och sonen för stor.
    Hur gammal är din?

Det ska bli bättre väder nästa vecka. Är det någon som är sugen på en utomhus fika eller picknick?
    Vill inte risker att gå in på ett fik och låtan plutten få något hemskt virus.
    Oki. Min son är 3 månader nästa vecka. =)
    Jag hänger gärna på, det är mkt mysigare att sitta utomhus än inne på ett varmt, högljutt café fullt med förkylda människor. ^^ Men som sagt, det skulle vara trevligt och jag är definitivt på. =)
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?