• Stina f

rund napp = PANIK!!!

Det är PANIK i mitt hem!
    Har fått reda på att den enda nappen min son tar och kan ha kvar i munnen har slutat tillverkas!!!
    Det är Bambinos rund napp!!
    Kan inte ens köpa på mig ett lager!
    Hjälp mig snälla! Finns det någon napp som är liknande?
    Tror att anledningen till att han inte kan hålla kvar de ergonomiska napparna är att de är för korta. Den han har är längre och större.
    Har övat och övat och övat men den flyger ut lika fort som den kommer in i munnen...

• Svar på tråden rund napp = PANIK!!!
  • VeraG
    Nuby rund flexinapp

Nuby rund flexinapp

Denna napp är snarlik  Bambino rund sugnapp i form, längd och storlek.

Skillnaden är att den flexar in i skölden och är av silikon istället för latex. Den är lite hårdare och glattare än en latexnapp och har som små piggar rund skaftet som ska stimulera tandköttet....

Dom flesta barn har inga problem med att byta mellan denna och Bambino's runda sugnapp.

Nappen finns i 2 storlekar men eftersom vi inte kan se någon skillnad på dom två storlekarna så har vi bara den större storleken.

denna napp hittade jag på

http://www.littlekidscorner.se

• Klintuz

Jag vill dela med mig av en länk till en hemsida som heter www.babyrum.dk  . Hemsidan finns på Danska, Svenska och Engelska. Där säljer dom sådana nappar som är som Bambino runda i latex med namn på.

Gå in där och kolla så hoppas jag att det kan lösa era problem med nappar. Själv har vi också en son som bara vill ha Bambino runda latex nappar och vi har letat över allt. Men som tur var sökte jag på google.se och hittade då detta företag ifrån Danmark.

Länk till Latex nappar (runda) med namn: www.babyrum.dk/shop/Sve/nappar-med-namn-11c1.html

Dessa nappar är tillverkade i slitstark naturgummi (latex). Danskproducerade för Babyrum av en av Danmarks ledande napp-producenter. Nappen är ”DANSK VARERFAKTA”-godkänd. Varudeklaration: Napp: Naturgummi – Ring och sköld: Polycarbonat. Skriften är så slitstark att den håller kokning efter kokning.

Själv så har vi beställt: www.babyrum.dk/shop/Sve/6-ljusblaa-nappar-275p.html

• With a devilish smile
    Klintuz skrev 2011-02-11 20:44:08 följande:
    Jag vill dela med mig av en länk till en hemsida som heter www.babyrum.dk  . Hemsidan finns på Danska, Svenska och Engelska. Där säljer dom sådana nappar som är som Bambino runda i latex med namn på.

Gå in där och kolla så hoppas jag att det kan lösa era problem med nappar. Själv har vi också en son som bara vill ha Bambino runda latex nappar och vi har letat över allt. Men som tur var sökte jag på google.se och hittade då detta företag ifrån Danmark.

Länk till Latex nappar (runda) med namn: www.babyrum.dk/shop/Sve/nappar-med-namn-11c1....

Dessa nappar är tillverkade i slitstark naturgummi (latex). Danskproducerade för Babyrum av en av Danmarks ledande napp-producenter. Nappen är ”DANSK VARERFAKTA”-godkänd. Varudeklaration: Napp: Naturgummi – Ring och sköld: Polycarbonat. Skriften är så slitstark att den håller kokning efter kokning.

Själv så har vi beställt: www.babyrum.dk/shop/Sve/6-ljusblaa-nappar-275...
    Du får gärna berätta när du fått hem dom om dom är lika långa i nappdelen som bambino :) 
    Ängla 081028 & Kelian 100704 <3
  • framsteg

Fråga ang babyrum, vad kostar frakten? På ex namnappen är det 24:- för 3 st

• Klintuz

Jag köpte 6 st och jag fick betala 38 kr i frakt ifrån babyrum

• Klintuz

Sådär.. Då har napparna kommit ifrån www.babyrum.dk och han tog dom direkt  Glad Skönt!! Paketet tog 3 arbetsdagar på sig att komma :). Skönt att man har 6 nya runda latex nappar hemma. Jag rekommenderar  verkligen www.babyrum.dk och en bra sak med hemsidan är ju att den finns på flera språk Danska, Svenska och Engelska.

• HelenFr

Namnnappens nappar är inte lika stora, min dotter tar bara deras nappar som vi beställde från början, och nu är de mindre och vår dotter vägrar ta dem...
    Letar också febrilt efter nya nappar då vår sista är slut...

Svar på tråden rund napp = PANIK!!!