• Stina f

rund napp = PANIK!!!

Det är PANIK i mitt hem!
    Har fått reda på att den enda nappen min son tar och kan ha kvar i munnen har slutat tillverkas!!!
    Det är Bambinos rund napp!!
    Kan inte ens köpa på mig ett lager!
    Hjälp mig snälla! Finns det någon napp som är liknande?
    Tror att anledningen till att han inte kan hålla kvar de ergonomiska napparna är att de är för korta. Den han har är längre och större.
    Har övat och övat och övat men den flyger ut lika fort som den kommer in i munnen...

• Svar på tråden rund napp = PANIK!!!
  • Brianna

Googla Canpol dom säljer en sådan...

• southernbelle

MIn son tar inget annat än bambinos runda. Namnnappens runda kan han ta i nödfall. Jag stör mig bara som den på namnnappens runda för den låter så himla mycket! Nappringen slår ju mot plasten och vi samsover så jag höll på bli galen på dom där jäkla napparna.
    Som tur är så köpte jag upp ett lager när jag insåg att bambino skulle sluta med runda nappen så vi sover lugnt här hemma. Min son tuggar på nappen plus att han har dom i händerna och klämmer på den runda latex delen

• Sarah84

Nappen finns med på namnappen.se kolla där..

Denna napp va den enda min son tog som bebis också. Den va inte så lätt att få tag på då heller. Men tror jag sett den på namnnappen.se

*Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • Kakans

Typiskt nog hade dom ju inte den nappen på Babyproffsen i den här staden...
    Har kikat förut på namnnappen, men vet inte riktigt vilken som är mest lik??
    Någon?? 

• Sarah84
    Kakans skrev 2011-09-21 11:37:38 följande:
    Typiskt nog hade dom ju inte den nappen på Babyproffsen i den här staden...
    Har kikat förut på namnnappen, men vet inte riktigt vilken som är mest lik??
    Någon?? 
    Det finns väl bara en rund napp på namnnappen?
    Se om de år & länka specifik napp. http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=173
  • Sarah84
    Kakans skrev 2011-09-21 11:53:07 följande:
    Jaha, ja det har du kanske rätt i.. trodde den här också var rund www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleI... men nu när jag titta lite noggrannare ser jag ju att det står att den är platt...
    Ja men dåså... då är det väl bara till att beställa då och hoppas på det bästa!! 
    Gör de 6 hoppas de blir bra. Funkar den är de ju bara & köpa på sig ett gäng =)
  • Kakans
    Sarah84 skrev 2011-09-21 12:34:47 följande:
    Gör de 6 hoppas de blir bra. Funkar den är de ju bara & köpa på sig ett gäng =)
    Ja precis, och det ska jag verkligen göra!!:D tack!
  • pluppfamiljen

Jag min IDIOT köpte samma sorts tuttar från Tradera provdrog i den och plast delen låstade och inte bara en utan 2 av de 6 jag köpte var LIVSFARLIGA!!! Skrikandes Så vad du än gör så låt hn lära sig att suga på andra. Det finns orsaker till att de tar bort dem. 

Blivande 6 barns mamma
  • Kakans

Oj, det lät ju inte så bra.. Vad var det för napp, dom från namnnappen alltså?

På namnnappen var dom i alla fall heeelt underbara.. jag skrev till dom och frågade vilken av deras runda som är mest lik bambinos (det finns tydligen 2 st runda nappar där) så då sa hon att jag skulle skriva vad jag ville att det skulle stå på nappen och min adress, så skulle hon skicka 2 st gratis till mig!! Helt underbar kvinna!- Kallas bra, bäst, bästaste service!!  :) 

• southernbelle
    pluppfamiljen skrev 2011-09-21 21:51:20 följande:
    Jag min IDIOT köpte samma sorts tuttar från Tradera provdrog i den och plast delen låstade och inte bara en utan 2 av de 6 jag köpte var LIVSFARLIGA!!! Skrikandes Så vad du än gör så låt hn lära sig att suga på andra. Det finns orsaker till att de tar bort dem. 
    Det låter jättekonstigt om det är bambinos nappar du menar. Dom tog bort dem för att dom inte är så bra för tänderna som andra nappar. Detta skedde när bambino och mam gick ihop och dom gjorde ändringar i företaget. Det har aldrig varit frågan om säkerheten med dessa nappar. Jag har nog haft runt 300 av dessa nappar (vi har en sjuk utgång i detta hus!!!!) och har aldrig varit med om att någon del inte har hållit.
  • t0va
    pluppfamiljen skrev 2011-09-21 21:51:20 följande:
    Har du kollat bäst föredatumet på napparna, latex åldras och de förpackningar jag sålde hade bäst före juni och augusti i år. 
  • Kakans

Namnnappen är tamejfan guld värda! :)
    Dom skickade dom 2 runda napparna dom har där gratis (fick ju till och med välja text på dom 2), så att min kära dotra helt enkelt får välja ut vilken som känns bäst... Och vet ni? Hon gillade båda sorterna så här ska beställas nappar från Käraste namnnappen!!

Svar på tråden rund napp = PANIK!!!