• Stina f

rund napp = PANIK!!!

Det är PANIK i mitt hem!
    Har fått reda på att den enda nappen min son tar och kan ha kvar i munnen har slutat tillverkas!!!
    Det är Bambinos rund napp!!
    Kan inte ens köpa på mig ett lager!
    Hjälp mig snälla! Finns det någon napp som är liknande?
    Tror att anledningen till att han inte kan hålla kvar de ergonomiska napparna är att de är för korta. Den han har är längre och större.
    Har övat och övat och övat men den flyger ut lika fort som den kommer in i munnen...

• Svar på tråden rund napp = PANIK!!!
  • VeraG
    Dieselmom skrev 2011-02-17 18:28:31 följande:
    Tjoho!! Nu är napparna tillbaka i butikerna!!! =) Annan tillverkare, men samma fina runda napp! =)
    vad är det för tillverkare? :)
  • HelenFr
    Dieselmom skrev 2011-02-17 18:28:31 följande:
    Tjoho!! Nu är napparna tillbaka i butikerna!!! =) Annan tillverkare, men samma fina runda napp! =)
    Var kan man köpa dem?
  • Dieselmom

Köpte igår på babyproffsen i Helsingborg =) Slängde förpackningen, blev så glad så jag brydde mig inte ens om för att se efter haha

• framsteg

På babyproffsen här pratade de om att det var ett danskt märke som heter NovaCare, men de hade bara en kontakt ännu, och inget bestämt.

Sen tyckte de att det var så märkligt att de från kund fått höra att maskinen gått sönder medan de själva via kontakt från Bambino fått höra att de bara skulle sluta tillverka de runda napparna... Börjar ju fundera på om de sagt att maskinen gått sönder för att slippa kunddiskussionen nästan...

Men, iaf, NovaCare skulle de förhoppningsvis veta mer om, om några veckor.

• framsteg
    Baby nova (Nova care) finns nu iaf på vår babyproffsen! Runda sugnappar (lite mindre, men det kommer snart lösa sig själv misstänker jag iom sugandet )

Kostar 59:- för ett tvåpack nappar. Vit ring.

Det enda de sade när jag köpte dem var att doppa dem i kokande vatten ist för att koka dem sterila då gummit (latexen) kunde gå sönder.

Vårt barn verkar nöjd med dem iaf. Själv kunde man ju önskat att han tog en billigare sort, men men
  • t0va

Här har det löst sig också, för sonen tar vanliga anatomiska nu, eller han tuggar mest på dem och på sköldarna. Verkar som de runda jag har på lager är för små sugdel nu när han mest vill tugga. Får väl lägga upp  mitt lager på tradera också.

Kollade på de nya på hemsidan och de var ju jättefina sköldar, mycket roligare än det som finns nu i affären.  

• Kakans

Men är det sant? Tillverkas det nu alltså likadana nappar som bambinos runda? Blir alldeles till mig!!!
    Jag gav upp hoppet ett tag efter att vi fick höra att tillverkningen på dom  var slut.. och nu när napparna börjar bli lite dåliga satte jag mig för att leta alternativ och fann detta!
    Jag ska nog ta och åka direkt till babyproffsen!!!!! WOOOOHOOOOOOOOOO!!!! 

Svar på tråden rund napp = PANIK!!!