BF september 2011
N e m i skrev 2010-12-30 22:14:48 följande:
Man kan ju undra om det är ett skämt från ovan?! Jag tror ju att datumet kommer ändras vid UL och chansen att dem får samma födelsedag är nog inte så stor ändå. Man kan ju hoppas på att det inte blir så, för deras skull!
Känner mig så otroligt rastlös nu när man vet att det är många veckor kvar till "säkrare perioden"! I mitt första MF började jag blöda efter 12 veckor exakt, så man går som på nålar. Känner dock endel "växtvärk" vilket jag tycker är toppen! Skulle bli glad av lite illamående på det!!

Ja hoppas det går bra denna gång, här sitter jag själv och studerar förra gången jag planera barn, fick ju ett missfall i 4 sedan andra mf i v8, då kände inte jag så mycket symtomer inget illamående eller nåt, sedan med dottern kom illamåendet i v7 så min studie är om illamåendet kommer i v7 så kommer chanserna öka att det går vägen, gud va man studerar detta:D
Just nu vill man bara ha en massa symtomer, men vi är ju tidiga alla så det ska ju inte vara så mycket nu!! Här är det ömmande bröst, och molna värk mest!! Törstighet me!! Men allt jag önskar mig är att tappa sugen på mat totalt:D