Inlägg från: MuM2girls |Visa alla inlägg
  • MuM2girls

BF september 2011

Kul för er som fått se de tickande hjärtan:) Härligt härligt!!!

• MuM2girls

Någon i tråden pratade om hugg som kom och gick. När jag nyser så får jag hugg tror mer att det är ligamenten som gör ont. Hade det med dottern med.

• MuM2girls

Hoppas verkligen ni som blöder inte behöver genomgå ett Mf:( Massa lyckoönskningar!!!

• MuM2girls
    MelindaBjörk skrev 2011-01-19 15:25:22 följande:
    vecka 9 mena jag Tungan ute
    Då har du inte enns BF i September längre, hihi typ slutet av augusti då, kul att det gick åt rätt håll med veckorna!!
  • MuM2girls
    Miniapa skrev 2011-01-20 13:01:19 följande:
    Nu har jag varit på vul och Pyret fanns kvar! och hjärtat pickade för fullt! :)
    Gud vilken lättnad!!! Nu ska det nog gå bra ska du se!!!
  • MuM2girls

Då har man kommit hem från första dagen iskolning med dottern, gud en pina då jag var så trött. Men dagen gick bra och min lilla tös var duktig!!

Idag är man i v7+4 så det börjar närma sig inskrivning:) den 11 Feburari:)

• MuM2girls
    Flisan79 skrev 2011-01-20 13:56:35 följande:
    Hihi, då har vi inskrivning samma dag
    Kul:)
  • MuM2girls

I dag gick man in i v9:) 8+0 idag!! Känns skönt det är bara 4 veckor kvar till v12+0:)

• MuM2girls
    Renni skrev 2011-01-24 17:51:42 följande:
    Jag har inskrivning den 8/2... Då blir det provtagningar & den berömda vågen som man kommer fasa för varje gång man ska ställa sig på nu i de närmaste 9 månader ( och ett litet tag efteråt också)..

Usch det där man att gå upp i vikt är för mig väldigt jobbigt. Tycker det är jätte jobbigt att bli tjock & svullen då jag annars är väldigt smal..... Försöker att inte tänka på det med jag har förflutet med ätstörningar så jag gör allt för att inte tänka på det.... Förra graviditeten gick jag upp 15 kilo & jag HATADE när andra skulle ställa sig och säga
    - oj vad tjock du har blivit, det är man inte van vid... du som är smal annars...
    GAHHHH .... blev så arg på dessa!!

Någon mer som är viktnojjig?
    Jag är fet året runt så jag bryr mig inte om vikten, haha!! Vägde faktiskt lika mycket innan som efter förra graviditeten!! Och fettet som fanns innan finns nu med!!! Men det ska bort i framtiden hoppas jag;)
Svar på tråden BF september 2011