Lindatmw skrev 2011-08-24 10:22:15 följande:
Tack så mycket. Ja tack jag mår bättre
Ja absolut, sånt är alltid roligt att se. Men jag lärde mig från min senaste graviditet (nr 2, 2008) att man kan vara nära men oh så himla långt bort på samma gång. I vecka 38 var jag öppen 3 cm och hade jättemycket förvärkar. MEN det kom i alla fall inte igång. Jag hoppas jag slipper detta fenomen denna gång, haha. Det var mycket bättre när jag väntade första barnet 2005, för då hade jag inga förvärkar eller något alls. Visste inte ens vad slempropp var och pang, dagen innan bf så kom det värkar. Så skulle jag hellre haft det nu om jag fått välja, än att ha alla dessa jäkla förvärkar, hehe.
Förlåt frågan för alla utom jag har säkert koll, men har du barn sedan innan eller är det första?
jag har inte så bra koll på detaljerna heller, fråga på du! Vi är så många här inne och mycket information som kommer fram titt som tätt.
Jo, det är mitt andra barn jag väntar har en son på 1½ år (nov-09) och väntar nu en son till :) Jag fick värkar utan förvarning BF-2, han kom BF-1, jag var hur paff som helst eftersom förstföderskor typ aaaalltid går över tiden hihi. Så jag hoppas ju såklart att denna kommer lite innan också. Det hade varit perfekt med den 6 september, då har min avlidne pappa födelsedag. Sonen är född på hans namnsdag :) Men, men tiden får ju visa hur det går.