• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Renni

Sandra em: beklagar verkligen! Ta om om varandra nu...

Styrkekramar

• dea
    Sandra em : usch va trist,beklagar verkligen. Men jag håller med de andra,ta hand om dig. Det kommer att gå bättre nästa gång. Sänder styrke kramar till dig.
  • Grodlår

Sandra em, beklagar ditt mf. Hoppas du snart mår bättre.

• dea

F**n vad jag är trött (minns inte att jag var så här trött från förra grav), känner liksom inte för nånting...en jätte konstig känsla,kanske beror det på illamåendet, mår illa nästan hela tiden. Det bara maler inom migRynkar på näsan.
    Såg att ni skrivit om hur ni bor. Vi bor på landet i ett hus på 150 kvm,tomten är på nästan exakt 10,000 kvm så här finns att göra Flört Huset är delvis renoverat men som sagt så finns det alltid nått att ändra på typ lite nya tapeter å lite ny färgFlört.

Ha de gott, ta hand om er {#emotions_dlg.flower}

• betula
    sandra em skrev 2011-01-05 15:07:23 följande:
    Fick missfall i dag =(
    Urch såå jobbigt de är....
    Tagit bort mig från lisan också ...
    Beklagar verkligen :(
  • Lunas mamma
    Sandra em jag så ledsen för din skull, ta hand om dig!

Vi bor i radhus vi med 4 sovrum varav 2 rum i princip inte används till något. Ett av rummet har varit barnrummet sen vi var på visningen för 2½ år sen. Har stora planer för hur det ska se ut där när vårt lilla knytte kommer till världen :)

3dje dagen med illamående nu, blir lite värre och värre för varje dag som går. Var tvungen att be maken köra mig tillbaka hem efter vi åkt en minut på väg till jobbet imorse. Var sååå nära på att spy ner hela bilen. Ni andra som mår illa eller gjort vid tidigare graviditet, TIPS? Försöker äta lite då och då men nästa allt bara växer i munnen på mig och jag är inte sugen på något alls, inte ens sött. Jag som i vanliga fall är en obotlig gottegris...
  • betula

Vi bor i en trea i utkanten av staden m skogar och åkrar bara 5 min promenad bort. I huset finns bara 4 lägenheter och vi har en egen liten tomt m uteplats och grönsaksodling. Har 3 hundar, 2 katter och ett gäng gnagare. Stortrivs och även om vi alltid kikar efter vårt drömställe nånstans ute på landet så har vi inga planer på att flytta pga bebis.

Annars är jag bara sjukt trött idag. Sov dessutom bra hela natten, så jag tycker mst bara det känns fånigt att vara så här trött. Har sen jag gick upp o käkade frukost bara velat gå tillbaks till sängen och somna om. Nu har iaf hundarna fått sig en långpromenad (som dock inte blev så överdrivet lång) och snart skall jag väl laga middag. Men sen, sen tror jag att jag skall sova en timme faktiskt! (det gjorde jag igår med!)

• knorrig

Jag börjar bli lite orolig för mina symtom har avtagit en del nu i några dagar.
    Fortfarande lite öm i brösten, på bröstvårtorna och liiite molande i tjejmagen då och då.

Någon fler än jag som nojig?

• cicci89

Har börjat må riktigt illa nu :( kommer väl bara bli värre! Men vara att stå ut några veckor till Haha :P

• RonjaLi

Jag har inte många symptom.
    Har värk i ländryggen och brösten är lite ömma. Annars ingenting.
    Är tacksam för att slippa illamåendet!
    Förra graviditeten blev jag illamående först i v. 12 när det står att de flesta blivit av med illamåendet
    Men det försvann med åksjukepiller, tack och lov!

Svar på tråden BF september 2011