• Korp

Modifast(are)

Jag har gått på Nutrilett tidigare men bytte idag till Modifast och jag är så himla nöjd med det bytet, smakerna är helt underbara och priset är inte så farligt dyrt heller tycker jag med tanke på att man måste kunna tåla det man ska dricka om man går på VLCD.

Jag söker nu andra Modifastare, spelar ingen roll om ni har gått på det tidigare, går på det nu eller ska börja inom en snar framtid. Alla som har erfarenhet av Modifast är välkomna!

Lite frågor till er,
    * Hur länge gick du/tänker du gå på det (ren/blandkur)?
    * Hur mycket gick/vill du ner?
    * Var/är du nöjd med smakerna/utbudet?
    * Vilken var/är din favoritsmak?
    * Hade/har du några biverkningar?

Om det faktist dyker upp fler Modifastare som kör med det just nu tänkte jag att vi även kunde dela med oss av startvikt och uppdatera så ofta som möjligt om hur det går. Det låter väl bra?

(Med tanke på att det redan finns ett flertal andra aktiva trådar om just Nutrilett, Naturdiet osv så vill jag helst hålla denna tråd bara för Modifastare då det inte tycks finnas några aktiva trådar om detta)

• Svar på tråden Modifast(are)
  • Manixa
    AishaYasmine skrev 2011-01-16 20:35:55 följande:
    hejsan!
    Jag hoppar in här med er jag med :)
    Börjar med modifast i morgon och ska ner minst 35 kilo. Tufft men ett måste.
    Jag körde i våras 3 veckor men inte ren kur, gik då ner 8 kilo ca.

Nu ska jag köra ren kur och behöver allt stöd och all motivation jag kan få. Delar också gärna med mig av mina erfarenheter jag får och stöttar, peppar andra.
    Lättare om man är fler.

Lycka till!!

Startdatum: 2011-01-17
    Startvikt: 117,9 kilo
    Längd: 172 cm
    midjemått: 126.5 cm
    Du är sååå välkommen! :)
  • Immy

Kul med en till:) hoppas du lyckas!

idag har jag varit på gymmet 1h och nu ikväll tränat fotboll 1,5h.. :)

vill ju ha bra resultat nästa vecka oxå!:)

men nu har lagt till en måltid så äter 2 modifast o 1 måltid:)

• AishaYasmine

Hej och tack för ert välkomnande.

Första dagen idag och hoppas att allt ska gå bra =)

Jag är motiverad till 1000 iallafall.

• kokos

Hej

Jag har kört lite fram och tillbaka med Modifast. Har tappat 25 kg sedan augusti. Går inte på ren kur utan äter mat också fast väljer noggrannare och äter mindre portioner. Ibland blir det bars istället.

Jag har nu ca 8-10 kg kvar som ska försvinna nu under våren.

I början hade jag väldiga problem med magen men kontaktade då Modifast och fick förslaget att blanda ut med 300 ml och sedan dricka vatten direkt efter. Det hjälpte mig!

Jag tränar inget, men har två små barn under 2 år så jag har att göra

• Silverhaj76

Hej alla! 

Kul att det fins fler som kör med Modifast!
    Jag fick smaka Modifast av en arbetskompis och den är ju supergod! Hade tänkt att  börja på ren kur idag, men hann inte iväg imorse o köpa påsar iom att barnen blev sjuka inatt och vi vart tvungna att söka läkarhjälp.
    Ska skaffa några paket senare ikväll och börjar då imorgon!

En fråga- vart köper ni era påsar och vad får ni ge för de? Det är ju absolut billigast och störst utbud på nätet men jag vill inte göra en beställning på 1000.- på en gång, vill testa först så jag vet att jag klarar av.

• Madick

Jag ska snart dra igång kur igen. Just nu äter jag vanlig mat men väldigt lite, hamnat på under 500 kcal/dag och blir bara mindre och mindre hungrig, inte bra! Modifast är bättre.

Jag har lärt mig att jag håller mig till det som är gott, dvs CHOKLAD. Jag har flera smaker men det är nästan lite som att tvingas äta blodpudding när det finns biff att ta något annat än choklad... kör även med de färdigblandade, båda smakerna, perfekt att ha med sig.

På nätet kan man beställa provpaket!

• kokos
    Silverhaj76 skrev 2011-01-17 13:03:27 följande:
    Hej alla! 

Kul att det fins fler som kör med Modifast!
    Jag fick smaka Modifast av en arbetskompis och den är ju supergod! Hade tänkt att  börja på ren kur idag, men hann inte iväg imorse o köpa påsar iom att barnen blev sjuka inatt och vi vart tvungna att söka läkarhjälp.
    Ska skaffa några paket senare ikväll och börjar då imorgon!

En fråga- vart köper ni era påsar och vad får ni ge för de? Det är ju absolut billigast och störst utbud på nätet men jag vill inte göra en beställning på 1000.- på en gång, vill testa först så jag vet att jag klarar av.
    Jag beställer på nätet. brukar beställa för 800:- men då ca varannan var 3e månad
  • Silverhaj76

Jag tänkte att man ska ju beställa för 950.- för att slippa frakten på 79.-
    Men på apoteket kostar det 145.- per paket, helt klart dyrare! På nätet var det 105.-

Har någon smakat på chokladpudding?

• kokos
    Silverhaj76 skrev 2011-01-17 13:42:21 följande:
    Jag tänkte att man ska ju beställa för 950.- för att slippa frakten på 79.-
    Men på apoteket kostar det 145.- per paket, helt klart dyrare! På nätet var det 105.-

Har någon smakat på chokladpudding?
    jag har bananen hemma och den är helt okej! Hatar allt vad pudding heter så den klarar jag mig utan
  • Silverhaj76

Bananen var den jag fick smaka av kompisen och den var guddomlig! Har tidigare testat CK, Nutrilett och naturdiet, alla, smakar urk!!!!!!!!!!

Svar på tråden Modifast(are)