• Korp

Modifast(are)

Jag har gått på Nutrilett tidigare men bytte idag till Modifast och jag är så himla nöjd med det bytet, smakerna är helt underbara och priset är inte så farligt dyrt heller tycker jag med tanke på att man måste kunna tåla det man ska dricka om man går på VLCD.

Jag söker nu andra Modifastare, spelar ingen roll om ni har gått på det tidigare, går på det nu eller ska börja inom en snar framtid. Alla som har erfarenhet av Modifast är välkomna!

Lite frågor till er,
    * Hur länge gick du/tänker du gå på det (ren/blandkur)?
    * Hur mycket gick/vill du ner?
    * Var/är du nöjd med smakerna/utbudet?
    * Vilken var/är din favoritsmak?
    * Hade/har du några biverkningar?

Om det faktist dyker upp fler Modifastare som kör med det just nu tänkte jag att vi även kunde dela med oss av startvikt och uppdatera så ofta som möjligt om hur det går. Det låter väl bra?

(Med tanke på att det redan finns ett flertal andra aktiva trådar om just Nutrilett, Naturdiet osv så vill jag helst hålla denna tråd bara för Modifastare då det inte tycks finnas några aktiva trådar om detta)

• Svar på tråden Modifast(are)
  • littlemisstrouble

Kom nyss hem från en rask promenad på ca 40 minuter. Laddade mp3 med bra musik och drog iväg trots slask och snövädret.

Hur länge är ni mätta på en påse modifast?

Planering är a och o......
  • littlemisstrouble
    Immy skrev 2011-03-14 19:29:40 följande:
    Jag va mätt i minst 3-4h!!
    ja då är det som med mig då
    Planering är a och o......
  • RobSab

hej!
    jag vet inte om någon är kvar här, men jag undrar om jag kan få hänga på?
    jag började med modifast 28/3 (alltså en vecka sen), hade tänkt köra ren kur men fuskade lite i helgen.
    allt som allt har jag nu gått ner 1.2 kg och det är ju mindre än plus i alla fall. :)

jag vägde 89.2 till mina 158 cm när jag började gå ner i vikt, och nu har det stannat upp så nu kör jag pulver, blev rekommenderad modifast av en vän och efter att ha provat både nutrilett, naturdiet och allevo så säger jag bara halleluja! äntligen pulver som går ner utan att man får kväljningar!

start: 78.9
    nu: 77.7

• Immy

Hej o välkommen! Verkar som det inte är kvar här! Men jag är kvar!;)

• miss mamma

Halloj hoppar gärna in här... tänkte börja med modifast nu i veckan, hoppas att det går vägen denna gången måste tappa en massor

Liam <3 Leon <3 Olivia <3
  • RobSab

dåså Immy, hur går det för dig? =)

hej miss_mamma, kul att du också hittade hit!
    ska du köra på ren kur eller? =)

• Immy

Började 1 jan! Åt modifast i 2 veckor! V 3 bytte jag ut i mål mot mat! Nu äter jag inget modifast, men bantar ändå;) än så länge har jag gått ner 22,5kg!!:) så det går bra:)

• miss mamma
    RobSab skrev 2011-04-04 22:05:18 följande:
    dåså Immy, hur går det för dig? =)

hej miss_mamma, kul att du också hittade hit!
    ska du köra på ren kur eller? =)
    jo jag tänkte det....... är det två veckor man går på renkur
    Immy skrev 2011-04-04 23:08:48 följande:
    Började 1 jan! Åt modifast i 2 veckor! V 3 bytte jag ut i mål mot mat! Nu äter jag inget modifast, men bantar ändå;) än så länge har jag gått ner 22,5kg!!:) så det går bra:)
    grattis till den viktminskningen ....... får jag fråga hur mkt du vägde innan ....... hur har du lagt upp målen på dagen osv

jag ska väga mig idag men har pendlat sen jag fick tredje barnet för 6 månadersedan...... mellan 95-98 ja är 1,73 cm.
    hmmm o alla dessa kilona med då jag sluta röka men men nu jäklar :D 
    Liam <3 Leon <3 Olivia <3
Svar på tråden Modifast(are)