• Korp

Modifast(are)

Jag har gått på Nutrilett tidigare men bytte idag till Modifast och jag är så himla nöjd med det bytet, smakerna är helt underbara och priset är inte så farligt dyrt heller tycker jag med tanke på att man måste kunna tåla det man ska dricka om man går på VLCD.

Jag söker nu andra Modifastare, spelar ingen roll om ni har gått på det tidigare, går på det nu eller ska börja inom en snar framtid. Alla som har erfarenhet av Modifast är välkomna!

Lite frågor till er,
    * Hur länge gick du/tänker du gå på det (ren/blandkur)?
    * Hur mycket gick/vill du ner?
    * Var/är du nöjd med smakerna/utbudet?
    * Vilken var/är din favoritsmak?
    * Hade/har du några biverkningar?

Om det faktist dyker upp fler Modifastare som kör med det just nu tänkte jag att vi även kunde dela med oss av startvikt och uppdatera så ofta som möjligt om hur det går. Det låter väl bra?

(Med tanke på att det redan finns ett flertal andra aktiva trådar om just Nutrilett, Naturdiet osv så vill jag helst hålla denna tråd bara för Modifastare då det inte tycks finnas några aktiva trådar om detta)

• Svar på tråden Modifast(are)
  • littlemisstrouble

hej, får man vara med på ett hörn?

måste ner ett par kilo i vikt och ska göra det med pulver. tog första testpåsen idag. Jisses vilken skillnad. jag som avskyr alla shakes som nutrilett och naturdiet med mera för jag mår så vansinnigt illa på dem.
    OCH så testar man modifast och det smakar GOTT och jag mår inte ett dugg illa.

Vilka smaker förutom choklad är goda? Är det någon som testat puddingen?

Planering är a och o......
  • Immy

hej o välkommen!

vet dock inte var alla har tagit vägen, men jag är här iaf;) hehe!

jag tycker om Jordgubb,  banan o hallon va bäst.. och chokladpuddingen!! Super;)

Lycka till!

• littlemisstrouble

Nu måste jag fråga. Har ni beställt på modifast.se? hur lång tid tog det då att få paket? jag beställde igår,hoppas på att få det på måndag men det kanske är önsketänkande förstår jag

En till fråga då. Om man går på ren kur, det vill säga 4 påsar om dagen i 2 veckor. Lyckas man gå ner 3 kilo eller hur mycket har ni gått ner på 2 veckor ren kur?

Har redan ätit nyttigt och räknat kalorier i flera veckor men tänkte ta till påsar ett tag och se om det går.

• kokos
    littlemisstrouble skrev 2011-03-10 10:41:01 följande:
    Nu måste jag fråga. Har ni beställt på modifast.se? hur lång tid tog det då att få paket? jag beställde igår,hoppas på att få det på måndag men det kanske är önsketänkande förstår jag

En till fråga då. Om man går på ren kur, det vill säga 4 påsar om dagen i 2 veckor. Lyckas man gå ner 3 kilo eller hur mycket har ni gått ner på 2 veckor ren kur?

Har redan ätit nyttigt och räknat kalorier i flera veckor men tänkte ta till påsar ett tag och se om det går.
    Jag har fått paketen efter  2 dagar alltså imorgon för din del då om det nu går så snabbt....
  • littlemisstrouble
    kokos skrev 2011-03-10 13:41:07 följande:
    Jag har fått paketen efter  2 dagar alltså imorgon för din del då om det nu går så snabbt....
    hoppas hoppas. jag blir så glad av att ha hittat modifast måste jag säga. det är ju så gott att man ser fram emot nästa gång man får dricka den haha...
  • AishaYasmine

Jag är kvar!!
    Har bara inte haft tid att skriva här.
    Ska skärpa mig :)

Jag har kört blandat med modifast morgon och lunch sen middag.
    Har gått ner 10 kilo :)
    Hur går det för er andra? 

• Immy

Hej.. Jag har nu köpt mig en iphone4 som belöning:) typ -20kg nu! Whoho.. Men ska fortsätta o träna o så, se hur långt ner jag kommer!

• AishaYasmine
    littlemisstrouble skrev 2011-03-12 19:01:56 följande:

Hur mycket kan man gå ner på ren kur på 2 veckor tror ni?

hej!
    Jag gick ner 8 kilo på 2 veckor, ren kur. 
  • littlemisstrouble
    AishaYasmine skrev 2011-03-14 12:06:19 följande:
    hej!
    Jag gick ner 8 kilo på 2 veckor, ren kur. 
    wow inte illa. hoppas verkligen jag också går ner iaf mina bestämda 2-3kilo.
Svar på tråden Modifast(are)