Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Emelielj: Ja det är kul att veta när, samtidigt som det hade varit roligt att gå och gissa.
Visserligen så kan det ju starta tidigare än tisdag, men jag räknar med den andra!
Kevin C: Ja gött att veta, synd bara att jag fick gå igenom vändningsförsök och kommande ks för att få veta =)
Tänk som så att för varje dag som går, desto svårare blir det för din bebis att vända sig igen =)
Om ansträngande arbete kan sätta igång en förlossning så borde det göra det för mig idag, annars tror jag inte på det!
På två dagar nu så har jag och min mamma målat, skrapat och slipat 17 fönster. Gamla, delningsbara fönster... *ryser*
Nu står de i ladugården och hela nedervåningen har fönster bestående av plast! Idag ska jag byta haspar på dem, sätta dit tätningslister och putsa fönsterna så de kan sättas upp.
Jag kan däremot knappt röra mig, höften och min ischias protesterar högt över dessa aktiviteter, men jag vill ha det färdigt innan knoddas kommer =)
Men som sagt, om inte detta sätter igång det så gör nog inget det! Jag hoppas på sista, vore förargligt om knoddas bestämmer sig för att komma nu när vi inte har några fönster, haha            
. måste bära ut en byrå o fixa dagbädden innan imorgon när sambons bror kommer att stanna över 3 dagar.