• Mickan

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Wizla85 skrev 2011-03-23 11:50:33 följande:
    Titta vad liten fick idag av sin mormor!
    Sååååå Söta!!!!!!!

Åh så fina! Kanske skulle försöka sig på sånna själv nån dag men stickar och virkar på nybörjarnivå fortfarande! Haha
    Du vet möjligtvis inte vart hon hittat mönstret?
  • Mickan

2 dagar kvar till RUL!
    Känns konstigt att gå och titta på bäbisen när det känns som att ska vara liten som en ärta fortfarande!
  • Mickan
    Capa skrev 2011-03-29 20:23:52 följande:
    Haha det är inte det värsta, jag har blivit så hååårig på magen att jag kommer se ut som en gorilla på stranden haha Sambon bara mobbar och skrattar åt mig den jäveln. Håller nog på att få bristningar med men det borde väl håret täcka då så det inte syns haha Fy faaan för dessa hormoner alltså Katt
    Du jag rakar bort den äckliga raggarsträngen! Om jag så behöver raka magen varje gång jag rakar benen i resten av mitt liv så är det värt det! Så länge jag kan visa mig i bikini nu! (är ju mellan 25-35grader varmt här varje dag)
    ZillyChili skrev 2011-03-29 21:53:24 följande:

Speck: Jag brukar säga att mitt är övergående, hur är det själv?

Men att det ska vara så roligt? Jag tar knappast illa vid mig, har bara gått upp 2 kg än så länge *peppar peppar* så ngn tjockis känner jag mig inte som, även om magen är som en medicinboll =)

Jag har gått upp 1,5kg från vikten innan jag blev gravid (3,5kg totalt om man räknade med att jag tappade 2 kg de första 14 veckorna) och har ÅNGEST!! vet att man ska gå upp mycket mer men jag VILL INTE!! Jag som äntligen började bli riktigt nöjd med kroppen. Men jag tränar och äter hälsosamt och peppar peppar hoppas jag på att kroppen ska gå tillbaka till sitt ursprung så fort som möjligt!
  • Mickan
    ZillyChili skrev 2011-03-30 06:07:04 följande:
    Du ska ju räkna från vikten du hade när du blev gravid. Jag gick också ner i början av grav..
    Jag var allt annat än nöjd med kroppen då jag lagt på mig 20 kg på två år, trots ihärdig träning och strikt kost... inte ens läkarna hittar felet, men konstaterar att något är fel i varje fall =)
    Nej mitt mål är att inte gå upp alltför mycket och 2 kg i vecka 22 är överkomligt. Jag har en riktigt stor mage med men lår och rumpa har blivit mindre!
    Kanske var en graviditet min kropp behövde? Rensa ut all skit, hehe!

Men ha inte ångest, efter dina bilder att döma så är du säkerligen en av de som går tillbaka ganska fort!
    JO jag hoppas på det! Men har två systrar som gått upp närmare 40kg mest på grund av vätska. Ena gick ner allt på 6 mån den andra kämpar fortfarande med 2h träning 5 dagar i veckan under de senaste 4 åren... Så därför blir jag extra nojjig!!!
  • Mickan

Laddar upp mina 2 3D bilder jag fick extra för att vi är militär!!! Hur glad blir man inte då! I USA är det en stor fördel att vara militärfamilj alltså!!! Men här är mitt lilla underverk! Han rörde på sig konstant och hjärtljudet låg på 138slag/minut! Har pappas näsa men ser ut att få min ansiktsform nertill! Oj så spännande detta är!!! 

• Mickan
    Capa skrev 2011-03-31 12:56:36 följande:
    Åh så underbart att se bebisen så tydligt!!
    Vi har också bokat 3D-4D ul men det blir först i vecka 27, kul att titta på dina!! Glad
    Det var helt underbart! Ser ju så färdig ut och fasar på hur mycket han ska växa under de återstående 20 veckorna! Tycker han kan komma ut nu ja! (inte riktigt men längtar så!!! )

Detta vara bara på RUL så jag blev sjukt glad att vi fick med 2st 3D bilder hem! Vi kommer nog boka ett 3D/4D också. Då gör man ena i v 26-28 och det andra i 32-36 tror jag.
  • Mickan

Igår var jag på Shopping också! Igår blev det både barnvagn, bilbarnstol, resväska till barnvagnen och fäste för att fästa barnbilstolen på vagnen! Supernöjda och med dollarn så låg så fick vi allt för runt 6500sek! Me like!!! =)

">

För er som vill se mer av barnvagnen...

Laddar upp den nyaste magbilden också... Har redan köpt vagn med den lilla magen! Men är man spänd och inte kan vänta så är man!!!
  • Mickan

Kevin C!! Grattis!!!! Det är så underbart att vara gift! Det känns som att man är en familj på riktigt då och iallafall jag tycker det är superskönt att man inte oroar sig lika mycket att man bara kan ge upp förhållandet så snabbt utan man har ett gemensamt mål att arbeta mot! Vår bebbe kommer bara någon veckor innan vi firar 3år! Ska bli så skönt att nu vekligen få bli en familj med bäbis!!!! Längtar så!!!

• Mickan

Sånna blöjtrosor använde mamma sig mycket utav på alla barnen men var pågrund av att hon använde tygblöjor och då var det mest för att hålla allt på plats och att inte bäbisen ska knyta upp blöjan själv..
    Och sen givetvis under klänningar för att det ska vara finare!

• Mickan

Magen växer nu!! v22 nu och äntligen börjar det synas!
    Fast ser sjukt olika ut med och utan kläder. Detta är taget samma dag!

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011