Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Sååååå Söta!!!!!!!
Du vet möjligtvis inte vart hon hittat mönstret?

Speck: Jag brukar säga att mitt är övergående, hur är det själv?
Men att det ska vara så roligt? Jag tar knappast illa vid mig, har bara gått upp 2 kg än så länge *peppar peppar* så ngn tjockis känner jag mig inte som, även om magen är som en medicinboll =)
Laddar upp mina 2 3D bilder jag fick extra för att vi är militär!!! Hur glad blir man inte då! I USA är det en stor fördel att vara militärfamilj alltså!!! Men här är mitt lilla underverk! Han rörde på sig konstant och hjärtljudet låg på 138slag/minut! Har pappas näsa men ser ut att få min ansiktsform nertill! Oj så spännande detta är!!!

Igår var jag på Shopping också! Igår blev det både barnvagn, bilbarnstol, resväska till barnvagnen och fäste för att fästa barnbilstolen på vagnen! Supernöjda och med dollarn så låg så fick vi allt för runt 6500sek! Me like!!! =) 
">

För er som vill se mer av barnvagnen...

Kevin C!! Grattis!!!! Det är så underbart att vara gift! Det känns som att man är en familj på riktigt då och iallafall jag tycker det är superskönt att man inte oroar sig lika mycket att man bara kan ge upp förhållandet så snabbt utan man har ett gemensamt mål att arbeta mot! Vår bebbe kommer bara någon veckor innan vi firar 3år! Ska bli så skönt att nu vekligen få bli en familj med bäbis!!!! Längtar så!!!
Sånna blöjtrosor använde mamma sig mycket utav på alla barnen men var pågrund av att hon använde tygblöjor och då var det mest för att hålla allt på plats och att inte bäbisen ska knyta upp blöjan själv.. 
Och sen givetvis under klänningar för att det ska vara finare!
Magen växer nu!! v22 nu och äntligen börjar det synas! 
Fast ser sjukt olika ut med och utan kläder. Detta är taget samma dag!