Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Momii: Jag sover ju fortfarande på den! Tror det är det som håller den platt! Fast lillkillen börjar protestera nu så jag brukar få kila under en liten kudde så han får mer plats om han klagar för mycket! =)
En fråga till alla er tjejer! 
Mitt urin är så knallgult! Var ju hos barnmorskan för 2 veckor sen och var helt övertygad om att jag skulle ha uvi bara för att det var så gult kisset mitt! Men dom hittade inget fel med kissprovet. Jag tycker jag dricker Massor! Men kisset är fortfarande nästan knall orange istället för ljusgult! 
Så undrar om detta kan ha en annan orsak som är gravidrelaterat som att Babyn också kissar och de gånger det är så sjukt starkt att det kanske är lite av bebbens gulfärg också eftersom moderkaksvattnet byts ut ca 3 gr/dygn? 
Någon mer som upplevt att kisset är ovanligt starkt färgat denna tiden av graviditeten? Lite orolig har jag har uvi iallafall men ska tillbaka läkaren om mindre än 2 veckor så väntar till dess. Har ju inga andra symptomer men har ju förrut gått flera veckor utan det minsta symptom tills det blev akut!
Carmat! Om du tittar på höftbenet (eller vad som ser ut att vara höftbenet) så ser du ju tydligt hur mycket magen växt utåt fast den nedre delen av den!
The list of B-vitamins is extensive and includes vitamins B-1, B-2, B-6, and B-12, Biotin, Folic Acid, Pantothenic Acid, PABA, Choline Bitartrate and Inositol. Most B vitamins serve as coenzymes to various enzyme systems, their presence is critical. All B-vitamins play a role in metabolism. B-vitamins supply energy, tone and balance nerves and endocrine system.