• Mickan

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Är i v24 och mina bröst var ömma Max 5 dagar runt v 9... Så man måste inte ha ömma bröst för att dom ska växa och producera mjölk!!! Visst är dom ömma om man trycker allt för hårt på dom men ser det som normalt!

• Mickan
    Nicki2011 skrev 2011-04-27 21:21:07 följande:
    Haha... Här har du en till!! Inte en droppe!!! Är i v. 25...
    Men som någon nämde, vi ska nog vara tacksamma att vi slipper så länge som möjligt!Glad
    Tids nog kommer dom där mjölkdropparna nog....
    Jag läcker inte heller nått och jag vet inte om jag klarar av att börja med det heller! Men inga tecken än så länge peppar peppar...  Mannen älskar ju brösten mina så han kommer bli ledsen om han inte kan pilla på dom utan att det ska spruta mjölk i ansiktet på han! haha
    SandraP1990 skrev 2011-04-27 22:06:38 följande:
    asså shit, jag sitter å lipar som fan nu ikväll... jag hatar mina hormoner... en fråga bara, tycker inte ni att folk/killen kan ta å utnjyttja en att man inte kan dricka? typ köra hit köra dit, hämta där å där... någon mer som känner så??
    Jag ställer gärna upp och kör kompisar om jag inte har nått annat för mig men dom får ta taxi hem om det blir för sent. Maken dricker inte så han hänger oftast hemma med mig eller så kör han själv!

Ska förresten iväg snart på läkarbesök.. Ska kolla så man inte utvecklar graviddiabetes vilket jag är 100% säker att jag inte har nått problem med! Min kropp är expert på att få undan socker! Kan leve på socker och ändå säger läkarna att jag har lågt sockervärde och frågar om jag äter ordentligt!
    Men sen ska man ju få höra hjärtljuden igen också! MYS
  • Mickan

Jag solar också magen men hoppar ner och svalkar mig i poolen lite då och då...

• Mickan
    LYCKA82 skrev 2011-04-29 07:33:14 följande:
    Sexlust... min är helt försvunnen sen den dagen jag blev gravid.. har ju mått väldigt illa... men nu mår jag bra och trodde att den skulle komma tillbaka.. jag slår nog alla här inne när jag säger att vi haft sex 1 gång sen jag blev gravid och jag är i vecka 26!!!! stackars sambo!
    Här är sexlusten stor och även fast jag låg illamående och grät de första 15 veckorna så blev jag ändå sugen så fort mannen började med förspel och illamåendet försvann helt mystiskt och jag mådde skitbra! Tills vi var färdiga för då kom illamåendet tillbaka inom 30 min! Vi har nog haft sex mellan 2-6gr/vecka hela graviditeten!
    alexander2011 skrev 2011-04-29 11:41:05 följande:
    Nja jag pratade med frissan om det o hon sa att det inte var nån fara....fan färgen slog om till gul, orange...ser rent ut sagt förjävlig ut..detta var oxå extrem blondering. har 2 flaskor kvar men hur jag än gör blir inte håret ljust det e jag säker på. ska förbi frissan idag :S
    Mitt hår svarade väldigt bra på blonderingen men köpte slingblondering!
    Blåschampoo/silvershampoo är att rekomendera för att få ut det gula!!! =)
  • Mickan
    emelielj skrev 2011-05-02 18:19:16 följande:
    Fint!

Den blåa lilla stickade tröjan var hur fin som helst! Var är den inköpt?
    HM faktiskt. Fast i USA! Vet inte om de har nå skillnad på utbudet? Var ialla fall rea och fick den för 12 dollar tror jag! Jackorna fick jag för 10 dollar/st så är supernöjd.
  • Mickan

Våran lilla pojke ligger på mellan 138-142... Så ligger hjärtljuden på 132 så är det stor chans på pojke! Pojkar kan ligga högre men tror inte det är lika vanligt med tjejer som ligger lågt...

• Mickan

Tjejer! Försökte hitta länken Capa lagt ut till Jollyroom och visste att det var vid bilden av den vita spjälsängen! pga att bildforumet blivit ett chatforum så var jag tvungen att kolla igenom närmare 60 sidor till jag kom tillbaka til sida 64!!! Ska vi ha en separat länkforum med bra tips och länkar?

• Mickan

Konstig... Fick inte lägga till Text till bilden...

Tog en bild innan jag sprang iväg och tränade imorse... Magen har vart stor ett par dagar men idag var den ju liten igen som vanligt... Typiskt när man kommer på att man ska ta bild! Vill ju börja se gravid ut och inte bara tjock, men är ganska tacksam för att jag fortfarande är så smidig...

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011