Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Är i v24 och mina bröst var ömma Max 5 dagar runt v 9... Så man måste inte ha ömma bröst för att dom ska växa och producera mjölk!!! Visst är dom ömma om man trycker allt för hårt på dom men ser det som normalt!
Är i v24 och mina bröst var ömma Max 5 dagar runt v 9... Så man måste inte ha ömma bröst för att dom ska växa och producera mjölk!!! Visst är dom ömma om man trycker allt för hårt på dom men ser det som normalt!

Jag solar också magen men hoppar ner och svalkar mig i poolen lite då och då...

Våran lilla pojke ligger på mellan 138-142... Så ligger hjärtljuden på 132 så är det stor chans på pojke! Pojkar kan ligga högre men tror inte det är lika vanligt med tjejer som ligger lågt...
Tjejer! Försökte hitta länken Capa lagt ut till Jollyroom och visste att det var vid bilden av den vita spjälsängen! pga att bildforumet blivit ett chatforum så var jag tvungen att kolla igenom närmare 60 sidor till jag kom tillbaka til sida 64!!! Ska vi ha en separat länkforum med bra tips och länkar?

Konstig... Fick inte lägga till Text till bilden... 
Tog en bild innan jag sprang iväg och tränade imorse... Magen har vart stor ett par dagar men idag var den ju liten igen som vanligt... Typiskt när man kommer på att man ska ta bild! Vill ju börja se gravid ut och inte bara tjock, men är ganska tacksam för att jag fortfarande är så smidig...